بازسازی ولوله کشی سرویس بهداشتی و حمام.(09122030979)

بازسازی ولوله کشی سرویس بهداشتی و حمام.(09122030979)

در مراحل بازسازی سرویس بهداشتی و حمام بازسازی موارد قدیمی و فرسوده مانند لوله کشی و تجهیزات داخلی آن ضروری می باشد و نیاز به تهیه وسائل جدید خواهد بود. تیم “آچار” در همین راستا اقدام و جهت بازسازی ساختمان ها و نوسازی آن ها خدماتی مانند لوله کشی آب و فاضلاب، تعویض شیرآلات، تعویض توالت فرنگی، تعویض لوله های قدیمی و نصب انواع تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

چنانچه شما مشتری گرامی نیاز به بازسازی سرویس بهداشتی و حمام خود دارید می توانید در سراسر تهران با آچار تماس گرفته و همکاران ما را با قیمتی مناسب و منصفانه در مکان خود داشته باشید.


🔵چه زمانی نیاز به بازسازی سرویس بهداشتی و حمام می باشد؟

سرویس بهداشتی و حمام یکی از فضاهایی است که بسیار استفاده می شود و شیک بودن آن در ساختمان بسیار به چشم خواهد آمد. همچنین تجهیزاتی مانند توالت، دوش حمام و روشویی می تواند نقش زیادی در آسایش افراد داشته باشد. بنابراین با بازسازی سرویس بهداشتی و حمام این نقطه مهم می توان ساختمانی به روز و زیبا داشت. سرویس های بهداشتی و حمام ساختمان به دلیل های زیادی ممکن است نیاز به بازسازی داشته باشند. دلایل آن به شرح زیر می باشد:

  • فرسوده شدن وسائل داخل حمام و سرویس بهداشتی مانند کاشی، شیر آلات، دوش و روشویی
  • نشتی در لوله های آب و یا فاضلاب های حمام و سرویس بهداشتی
  • قدیمی شدن دکورداخلی
  • کوچک بودن فضاهای داخلی

🔵مرحله اول در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام : تعیین هزینه..09122030979

دقت کنید که بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با توجه به تعمیراتی که دارد دارای قیمت های متفاوتی می باشد. به طور مثال در صورتی که مشکل فقط بازسازی لوله های آب و فاضلاب باشد هزینه ها از موقعی که تجهیزاتی مانند شیرآلات و یا توالت قرار است تعویض شود، کم تر می باشد.
بنابراین باید قبل از بازسازی سرویس بهداشتی و حمام مقداری که نیاز به بازسازی دارید مشخص شده و اقلام آن تهیه گردد. برای بازسازی نیاز به تخصص های گوناگون مانند لوله کش، کاشی کار، سیم کش و نصاب تجهیزات می باشد و لازم است که با متخصصین این موارد همکاری نمایید.

🔵مرحله دوم در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام : قطع آب و برق

ممکن است در زمان بازسازی سرویس بهداشتی و حمام به لوله کشی ساختمان آسیب وارد شود و بهتر است فلکه اصلی شیر ساختمان بسته شود. در صورتی که لوله کشی ساختمان کلکتوری باشد می توان با بستن شیر کلکتور آن را انجام داد.
در زمان برداشتن کاشی و سرامیک کف سرویس بهداشتی و حمام باید دقت کرد که به سیم ها برق آسیبی وارد نشود و برای ایمن بودن کار باید برق آن مکان قطع شود.

🔵مرحله سوم دربازسازی سرویس بهداشتی و حمام : جدا کردن تجهیزات داخلی

در مرحله سوم و زمانی که باید تجهیزات داخلی مانند توالت، سینک روشویی، وان حمام، کاشی و سرامیک و شیرآلات را باید جدا کنیمف باید به چند نکته را در نظر بگیریم.

  1. در ابتدا کاسه توالت را جدا کنید و بعد اقدام به برداشتن دوش حمام و شیرآلات داخلی سرویس بهداشتی و حمام نمایید.
  2. مرحله بعدی جدا کردن روشویی و کابینت آن می باشد.
  3. پس از خارج کردن تجهیزات می توانید کاشی ها و سرامیک را جدا کنید.
  4. فن حمام و سرویس بهداشتی را هم از روی دیوار یا سقف جدا کنید.

🔵مرحله چهارم در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام: بازسازی لوله های قدیمی آب و فاضلاب

از مراحل مهم در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام خارج نمودن لوله های قدیمی اب و فاضلاب و جایگزینی لوله های جدید می باشد. به دلیل فرسوده شدن و یا ترک در لوله ها این بخش جزو موارد ضروری می باشد. در مراحل بازسازی سرویس بهداشتی و حمام نیاز به برداشتن کاشی ها و سرامیک ها می باشد و می توان همانموقع اقدام به عوض نمودن لوله ها هم نمود. تغییر و نوسازی لوله ها در صورتی که با بازسازی سرویس بهداشتی و حمام همزمان شود بسیار بهینه خواهد بود.
برای عملی کردن این کار باید شیر فلکه آب حمام و سرویس بهداشتی را ببندید و بعد لوله های قدیمی را جدا کنید. این مرحله باید توسط فردی با تجربه انجام شود زیرا برداشتن لوله های قبلی مهم است. به طور مثال قطع کردن لوله های پولیکا و پوشفیت از لوله های چدن و یا فلز راحت تر بوده و زمان کم تری را می گیرد.
برای قطع کردن لوله فاضلاب اول لوله فاضلاب اصلی را پیدا می کنیم و سپس انشعابات آن را خارج کرده و قطع می نماییم. بعد از تهیه لوله های فاضلاب جدید باید در این مرحله آن را اتصال نمایید.
توصیه ما این است که سعی کنید بهترین لوله را به منظور استفاده در سیستم لوله کشی آب و فاضلاب در نظر بگیرید. بهتر است در این زمینه با یک متخصص لوله کشی ساختمان مشورت نمایید و کار را برای خرید لوله های مناسب به دست آن ها بسپارید.

🔵مرحله پنجم در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام : کاشی کاری دیوار و سرامیک کف

پس از جدا سازی تجهیزات داخلی مانند دوش حمام، توالت، آینه و روشویی و کندن لوله ها و کاشی و سرامیک نوبت به کاشی کاری جدید می رسد. برای این که فضا را بزرگتر نمایش دهید می توانید در نوع و رنگ کاشی ها دقت نمایید. بعد از نصب کاشی های جدید روی دیوار به سراغ سرامیک کف حمام می رویم.
حتماً از چسب های آب بندی در بین فضاهای خالی کاشی ها استفاده نمایید تا مانع از نفوذ آب به داخل ساختمان گردد.

🔵مرحله ششم در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام : انتخاب تجهیزات جدید

از نکته های مهم در زمان بازسازی سرویس بهداشتی و حمام، انتخاب تجهیزات جدیدی است که فضا را بزرگ تر جلوه دهد. پس می توانید از شیرآلات مدرن استفاده نمایید تا هم فضای کمی را اشغال نمایند و هم زیبایی فضا را افزایش دهند. برخی شیر آلات مدرن دارای مدل های توکار و یا سه گوش می باشند که فضا را بازتر خواهند کرد.
مدل روشویی هم می تواند مدل سنگی، کابینت دار، پایه دار و بدون پایه و سه گوش باشد. آینه توالت و کنسول بلند نیز باعث بزرگ نشان دادن فضا می شود.

🔵مرحله هفتم در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام : نصب تجهیزات جدید

پس از انتخاب تجهیزات موردنیاز باید جهت نصب آن اقدام نمایید. برای افزایش فضای مفید در حمام می توانید به جای وان از کابین دوش استفاده کنید. همچنین توالت ایرانی را با توالت فرنگی تعویض نمایید. بعد از این مراحل و نصب تجهیزات شروع به نصب روشویی و شیرآلات می کنیم و سپس لوله های آب و فاضلاب آن ها را هم وصل می نماییم.

🔵مرحله هشتم در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام : نصب فن هواکش و روشنایی

در آخرین مرحله و بعد از نصب کاشی وسرامیک و نصب تجهیزات داخلی نوبت به نصب هواکش و روشنایی می رسد. نیاز به هواکش هم در حمام و سرویس بهداشتی از ضروریات است که باعث شود که رطوبت آن مکان ها را خارج نماید. همچنین نصب یک سیستم روشنایی می تواند باعث زیباتر شدن مکان بازسازی شده بشود.

1 Comment found

    مجید

    مرداد 4, 1400 @ 8:43 ق.ظ

    در مراحل بازسازی سرویس بهداشتی عایق کردن کف سرویس فراموش شده

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *