آموزش هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور09194992983

آموزش هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور

آموزش هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور09194992983

در صورتی که نیاز به سرویس و یا تعمیر شوفاژ منزل خود دارید می توانید از متخصصین ” آچار” کمک بخواهید. متخصصین و تعمیرکاران خبره ” آچار” آمادگی خود را جهت هرگونه خدمات اعلام می دارند. ” خدمات آچار” شامل سرویس کردن و تعمیرات مانند سرویس کردن، عیب یابی و رفع مشکل شوفاژ، پکیج  و آبگرمکن های دیواری شما عزیزان در مکان شما می باشد. فقط کافیست در تمام روزهای هفته با ما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه در هر نقطه از تهران استفاده نمایید.

✴️آموزش هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور

با وجود سرمای زمستان و سرد بودن قسمت پایین رادیاتورها اولین کار که باید انجام دهید هواگیری شوفاژ است که در این مقاله به صورت مفصل آن را توضیح خواهیم داد. ممکن است به دلیل وجود هوا داخل رادیاتور باعث انسداد مسیر پنل رادیاتور باشد و همین موجب سرد شدن قسمت پایین بدنه رادیاتور می شود که اولین مورد هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور با پیچ گوشتی مخصوص است.

علت سرد بودن قسمت پایین رادیاتور عمدتا به خاطر هوای داخل مدار است اما می تواند عواملی چون خرابی ترموستات، کار نکردن پمپ، باز نبودن شیرهای رفت و برگشت زیر پکیج و …. باشد که باید با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید تا سریعا نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

📋نحوه هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور

⬅️1) مرحله اول خاموش کردن پکیج

حتماً  قبل از اینکه اقدام به هواگیری رادیاتور کنید باید پکیج خاموش کنید و ده دقیقه صبر کنید.

⬅️2) مرحله دوم باز کردن شیر هواگیری

با استفاده از پیچ گوشتی مخصوص شیر هواگیری هر کدام از رادیاتورها باز کنید. با این کار فشار بار پکیج پایین می آید. که هنگام روشن کردن مجدد پکیج باید فشار بار را روی یک و نیم بگذارید. توجه داشته باشید که برای هواگیری رادیاتورها تنها خارج شدن هوا از سوراخ هواگیری کافی نیست بلکه باید چندین باید آب از رادیاتور خارج شود که حتی ممکن است آب کثیف باشد.

⬅️3) مرحله سوم افزایش فشار بار پکیج

با هر بار هواگیری فشار بار پکیج به صفر نزدیک می شود پس قبل از روشن کردن پکیج با استفاده از شیر زیر پکیج که در تصویر زیر مشاهده می کنید فشار بار را روی یک و نیم قرار دهید.

⬅️4) مرحله آخر روشن کردن پکیج

بعد از هوا گیری شوفاژ و تنظیم فشار بار پکیج حال پکیج را روش کنید و آن را روی حالت زمستان قرار دهید.

Summary
آموزش هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور
Article Name
آموزش هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور
Description
ممکن است به دلیل وجود هوا داخل رادیاتور باعث انسداد مسیر پنل رادیاتور باشد و همین موجب سرد شدن قسمت پایین بدنه رادیاتور می شود که اولین مورد هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور با پیچ گوشتی مخصوص است.
Author

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *