علت گرم نشدن شوفاژ 09125014907

علت گرم نشدن شوفاژ 09125014907


علت سرد بودن قسمت پایینی رادیاتور دلایل زیادی چون خرابی ترموستات، وجود هوا داخل مدار، برعکس بسته شدن شیر ورودی و خروجی زیر پکیج و… دارد که باید نسبت به رفع آن اقدام کنید. اولین اقدام هنگام سرد بودن بدنه رادیاتور هواگیری شوفاژ است که باید کل بدنه رادیاتور گرم شود اما علت گرم نشدن شوفاژ بعد از هواگیری دلایل زیادی می تواند باشد. البته اگر نمی توانید کار را انجام دهید می توانید سریعا با متخصصین گروه آچار تماس بگیرید تا سریعا به محل برسند و کار را به صورت دقیق انجام دهند تنها کافیست با شماره تلفن آچار تماس بگیرید.

🔵رسوب گرفتن مبدل های حرارتی

در صورتی که با رسوب گرفتن مبدل های حرارتی مواجه شدید می توانید یک راهکار به کار ببرید. در این مواقع یا خودتان یا با کمک از تعمیرکاران حرفه ای فیلتر مبدل حرارتی پکیج را بشورید و مشکل سرد بودن شوفاژ را برطرف نمایید.

🔵اطمینان از دست بسته شدن شلنگ های زیر پکیج

قسمت قبل با شستن فیلتر مبدل حرارتی پکیج مشکل سرد بودن شوفاژ حل خواهد شد. در رادیاتورها، آب ورودی داخل پکیج است و شیر پایین رادیاتور، شیر خروجی آب می باشد. در صورت اشتباه بسته شدن شلنگ های زیر پکیج با مشکل گرم نشدن شوفاژ مواجه خواهید شد. پس می توانید با کمک گرفتن از یک تعمیرکار این مشکل را حل کنید.

علت گرم نشدن شوفاژ بعد از هواگیری

🔵بسته بودن شیر خروجی زیر رادیاتور

شیر پایین قسمت رادیاتور آب ورودی داخل رادیاتور را از آن خارج می کند تا با هر بار ورود و خروج آب شاهد جریان آب گرم داخل رادیاتور ها باشیم. حتما از باز بودن شیر خروجی مطمئن شوید. در صورت بسته بودن آب جریان ندارد و شوفاژ سرد خواهد بود.

⬅️روش اطمینان از اتصال صحیح شلنگ های زیر پکیج

  1. 👈ابتدا پکیج را کامل خاموش کرده تا رادیاتورها کامل خنک شوند.
  2. 👈سپس پکیج را روشن کرده و شیر رفت و برگشت رادیاتوری که قبلا داغ می شد را همزمان با دست لمس کنید.
  • ⚪️اگر شیر بالای رادیاتور زودتر از لوله ی پایین رادیاتور داغ شد، شلنگ ها درست وصل شده است.
  • ⚪️اگر لوله پایین رادیاتور زودتراز شیر بالای رادیاتور داغ شد یعنی شلنگ ها برعکس وصل شده اند و نیاز به جابجا کردن شلنگ های پکیج یا در صورت لزوم تعمیر پکیج توسط یک متخصص می باشد.
Summary
علت گرم نشدن شوفاژ بعد از هواگیری
Article Name
علت گرم نشدن شوفاژ بعد از هواگیری
Description
اولین اقدام هنگام سرد بودن بدنه رادیاتور هواگیری شوفاژ است که باید کل بدنه رادیاتور گرم شود اما علت گرم نشدن شوفاژ بعد از هواگیری دلایل زیادی می تواند باشد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *