تعمیر کولرگازی 09122030979

تعمیر کولرگازی 09122030979


◀️روزهای گرم سال از راه رسیده و گذراندن این روزها بدون وجود یک کولر گازی پرقدرت بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود. این روزها بسیاری از خانواده ها در تکاپوی خرید یک کولر گازی جدید و یا تعمیر کولر گازی قبلی خود هستند. اگر کولر گازی نیز شما خراب شده و یا به خوبی سال های قبل کار نمی کند می توانید با شماره های مجموعه آچار با شماره تلفن آچار تماس حاصل نمایید تا کارشناسان آچار در محل شما حضور یابند و مشکل شما را برطرف کنند.

اگر کولر گازی شما با قدرت قبل کار نمی کند قطعه دچار یک مشکل فنی شده است اما سوالی که در این وضعیت برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که:

❓تعمیر کولر گازی به صرفه تر است یا تعویض آن؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال ابتدا باید زمان و عمر مفید یک کولر گازی را بدانیم.

👈اگر کولر گازی شما با قدرت سال های قبل خانه را خنک نمی کند باید ابتدا به این سوال پاسخ دهید.

⬅️کولر گازی را چه زمانی خریداری کرده اید و تا به حال چند سال عمر کرده است؟

به طور کلی عمر مفید یک کولر گازی معمولا بین 10 تا 15 سال است. بنابراین در صورتی که کولر گازی شما سال های زیادی را عمر کرده است تعمیر آن برای شما به صرفه نبوده و هزینه های بیشتری نیز به دنبال خواهد داشت. در این شرایط خرید کولر گازی جدید برای شما به صرفه تر بوده و رقم قبض برق شما را نیز کاهش خواهد داد.

⬅️کولر گازی شما هر چند وقت یک بار تعمیر شده است؟

اگر کولر گازی قدیمی شما بارها تعمیر شده و تاکنون هزینه زیادی برای درست کردن آن پرداخت کرده اید اما هنوز هم نیاز به تعمیر دارد بهتر است بیخیال این کولر گازی قدیمی شده و یک کولر گازی جدید را تهیه کنید.

در این شرایط بدون شک خرید یک کولر گازی جدید دارای گارانتی، انتخاب عاقلانه تر و به صرفه تری برای شما خواهد بود.

⬅️آیا قبض برق شما افزایش یافته است؟

اگر شما تنها یک کولر گازی در خانه دارید اما امسال برق مصرف شما بیشتر شده یعنی باید هر چه زودتر کولر گازی خود را سرویس کنید. برای سرویس کولر گازی بهتر است از یک تعمیر کار حرفه ای کمک بگیریدتا مصرف انرژی کولر گازی شما کم شده و مثل روز اول شود.

👈البته برای کم شدن مصرف برقتان میتوانید یک کولر گازی جدید که مجهز به فناوری اینورتر (کم مصرف) باشد را خریداری کنید. هر چند برای خرید این کولر گازی جدید محبوز به صرف هزینه اولیه بیشتری هستید اما مصرف بهینه انرژی آن در دراز مدت به نفع شما خواهد بود.

⬅️ برای تعمیر کولر گازی خود چقدر هزینه کرده اید؟

هزینه آخرین باری که برای تعمیر کولر گازی صرف کرده اید را تعداد سالهایی که از خرید کولرگازی تان می گذرد ضرب کنید. اگر حاصل عددی بیشتر از 5000 شد بهتر است به جای تعمیر مجدد، یک کولر گازی جدید بخرید. علاوه بر این عدد شما باید هزینه نگهداری و زمانی که برای تعمیر کولر قدیمی صرف می شود را نیز در نظر بگیرید.

⬅️ چه زمانی تعمیر کولر گازی به صرفه تر است؟

  • 👈کولر گازی کمتر از 10 سال کار کرده باشد.
  • 👈هزینه تعمیر آن پایین باشد.
  • 👈مصرف برق افزایش پیدا نکرده باشد.

◀️ مراقبت و سرویس کولرگازی میتواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش عمر مفید آن گذاشته و قطعاً بر کاهش قبض برق شما نیز اثرگذار خواهد بود.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *