لوله کشی وتاسیسات ساختمان 09122030979

لوله کشی وتاسیسات ساختمان 09122030979

برای تامین آب تمیز و سالم ساختمان های مسکونی و اداری باید از اتصالاتی استفاده کرد که هیچگونه خطر جریان معكوس یا پس مكش را نداشته باشد. در هنگام نصب و لوله کشی ساختمان انواع دستگاه های ذخیره سازی آب و دستگاه های گرمایشی مانند آبگرمكن ها تمام نکات ایمنی را در نظر بگیرید. عدم رعایت ایمنی احتمال بروز انفجار ناشی از افزایش بیش از حد دمای آب را به دنبال خواهد داشت. وسایل لوله کشی و بخش های مختلف سرویس های بهداشتی باید در برابر خوردگی مقاوم و پایدار بوده و نسبت به جرم گرفتگی و آلودگی غیر جاذب باشند. تهویه و روشنایی کافی یکی از ملزومات در فضای سرویس های بهداشتی است.

می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

تعمیر لوله فاضلاب با کمترین تخریب

در صورتی که نیاز به لوله کشی ساختمان دارید کافیست با شماره تلفن 09122030979 سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند. کارشناسان آچار در سراسر تهران به صورت شبانه روزی حتی تعطیلات هم در حال کار بوده و می توانند مشکلات شما را تا رفع شدن آن پیگیری نمایند.

لوله کشی ساختمان و نصب سیستم های فاضلاب بهداشتی

خانه هایی که دارای شبکه فاضلاب خصوصی هستند و یا به خطوط فاضلاب بهداشتی اتصال دارند باید حداقل یك دستشویی، یك حمام با وان یا دوش آب و یك ظرفشویی (سینك) آشپزخانه داشته باشند. به طور کلی وجود یک توالت و یک دستشویی یکی از ملزومات اصلی در هر ساختمان مسکونی می باشد و این مساله برای همه ساختمان ها متصل به شبكه فاضلاب عمومی و یا خصوصی صدق می کند. لوله کشی ساختمان و نصب سیستم های فاضلاب بهداشتی باید به گونه ای انجام شود که تمامی هرز آب و فاضلاب خانه را بدون وجود آلودگی، گرفتگی مسیر و باقی گذاردن پسماندهای جامد به محل های تعیین شده هدایت کند.

در نظر گرفتن آب بندهای مناسب در مسیر انشعاب های مستقیم و غیره مستقیم از سیفون تا شبكه فاضلاب یکی از اصول مهم در لوله کشی فاضلاب است. فاصله استانداردی بین وسایل بهداشتی تعریف می شود که علت آن ایجاد شرایط مناسب در هنگام تعمیر است.

اصول مهم در لوله کشی فاضلاب

یکی از اصول مهم در لوله کشی فاضلاب وجود دریچه های بازدید به تعداد زیاد است. این دریچه ها تمیز کردن لوله ها در هنگام گرفتگی را آسان تر می کنند.

لوله های به کار رفته در سیستم فاضلاب باید مقاومت کافی را در برابر آب و بخارات مضر حاصل از هوای فاضلاب داشته باشند. مهارت تعمیرکار در نصب لوله ها نیز تاثیر زیادی بر مقاومت آنها دارد.

پیش از نصب لوله ها از سالم بودن و عدم نشتی آنها اطمینان حاصل کنید. سیستم لوله کشی باید به گونه ای اجرا شود که لوله ها توان تامین آب کافی را داشته باشند.

در صورت امکان باید فاضلاب ساختمان های مسكونی را به شبكه فاضلاب بهداشتی شهری متصل كرد.

نتیجه گیری:

در هنگام برنامه ریزی لوله کشی فاضلاب موارد زیادی مانند میزان مقاومت عناصر ساختمانی باید در نظر گرفته شود. لوله فاضلابی که از روی بام کشیده می شود باید به گونه ای طراحی و نصب شود که مانع از نشت هوای آلوده به بیرون از لوله و یا برگشت بوی تعفن به درون ساختمان شود.لوله های فاضلاب هر چقدر هم مقاوم و قوی باشند باز هم شما مجاز نیستید که هر ماده ای که موجب گرفتگی لوله ها و اتصالات می شود را درون آن بریزید. برخی از این مواد پس از ورود به لوله فاضلاب با مواد فاضلابی موجود ترکیب شده و گازهای قابل انفجار و اشتعال تولید می کنند.ورود فاضلاب ها یا هرز آب های دیگر به لایه های سطحی خاك و یا آب های سطحی غیرمجاز است مگر در مواردی که فاضلاب قبلا تصفیه شده باشد.

در صورتی که نیاز به لوله کشی ساختمان دارید کافیست با شماره تلفن 09122030979 سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند. کارشناسان آچار در سراسر تهران به صورت شبانه روزی حتی تعطیلات هم در حال کار بوده و می توانند مشکلات شما را تا رفع شدن آن پیگیری نمایند.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *