تعمیر لوله فاضلاب با کمترین تخریب 09125014907 سیاح

تعمیر لوله فاضلاب با کمترین تخریب 09125014907 سیاح

تعمیر لوله فاضلاب با کمترین تخریب و تعمیرات وترمیم لوله کشی ساختمان ها موضوعی می باشد که برای تمام آپارتمان ها پیش می آید و موضوع تعمیرودرزگیری وآبندی آن بدون کمترین خرابی موضوع مهم برای افرادی می باشد که علاقه ای به خراب شدن بخش هایی از منزل خود ندارند.

مجموعه آچار با تجربه ای بالغ بر 20 سال و دارا بودن کارشناسان مجرب و خبره آمادگی دارد تمام گرفتگی لوله ها، تخلیه چاه و تعمیرات فاضلاب وتعویض لوله فاضلاب توالت ایرانی وتبدیل به فاضلاب توالت فرنگی شما را با حداقل قیمت برای شما انجام دهد. ما آمادگی داریم بعد از تماس شما به محل شما آمده و از فاضلاب شما بازدید نماییم. پس از بررسی دقیق و پیدا کردن مشکل، به شما مبلغ تعمیر را با جزییات و در قالب فاکتور رسمی خدمت شما ارایه می دهیم.

نحوه اصولی اجرا لوله‌های فاضلاب

لوله کشی فاضلاب ساختمان مجموعه‌ ای از لوله‌ ها و اتصالات چسبیده بهم می باشند که کار اصلی آن ها خارج کردن آب و گازهای آلوده از ساختمان می باشد. در واقع در سیستم لوله کشی فاضلاب لوله‌های اصلی وظیفه خروج آب‌های آلوده و لوله‌ های هواکش وظیفه خروج گازهای آلوده را به خارج از ساختمان دارند. سیفون ها هم نقش پیشگیری از برگشتن گازهای آلوده به سرویس بهداشتی و حمام در سیستم لوله کشی فاضلاب  را دارند.

تعمیرات فوری لوله فاضلاب امری ضرروری می باشد؟

زمانی که مشکلی در لوله ‌کشی فاضلاب ساختمان پیش می‌آید، همه دوست دارند تا تعمیرات آن ها بدون دردسر و هزینه های اضافی باشد و به سراغ تعمیرکارها نرویم. ولی این نکته را فراموش نکنید وقتی مشکلاتی در لوله های فاضلاب ساختمان پیش می آید می تواند باعث ایجاد آلودگی محیطی، نشر گاز سمی و بوی بد برای ساکنین شود.

تعمیر لوله های فاضلاب با کمترین خرابی ……شماره همراه =09125014907..سیاح

در صورتی که نشانه های مشکل در لوله های فاضلاب ساختمانتان را که در ادامه خواهیم گفت را مشاهده نمودید در اسرع وقت جهت ترمیم لوله ها، رفع نشتی و یا هر گونه درزگیری یا تعمیر به تعمیرکاران آچار رجوع کنید تا بلافاصله به مکان شما آمده و مشکل را رفع نمایند.

تبدیل لوله فاضلاب توالت ایرانی به فرنگی باکمترین خرابی 09125014907

تعمیر لوله های فاضلاب با کمترین خرابی 09125014907

نشانه های وجود مشکل در لوله های فاضلاب

  • استفاده کردن از لوله های غیراستاندارد یا بی کیفیت
  • نصب اشتباه لوله ها
  • وارد شدن جسم خارجی به داخل لوله و مسدود شدن آن ها
  • استفاده طولانی از لوله ها و زنگ زدن آن ها
  • سنگین شدن لوله به دلیل استفاده زیاد از مصالح ساختمانی
  • استفاده زیاد از فنر لوله بازکنی در لوله ها
  • وارد شدن فشار زیاد به لوله ها به دلیل قرارندادن درعمق مناسب
  • عدم درزگیری لوله فاضلاب و ترکیدگی آن

چرا باید به سرعت نشتی لوله فاضلاب را برطرف نمود؟

از مشکلاتی که در لوله ها پیش می آید نشت کردن مایعات از آن ها می باشد. شاید به نظر برسد که این نشتی کم مشکلی ندارد و بی خطر می باشد ولی باید بدانید که این موضوع در صورت ادامه پیدا کردن می تواند دیوارهای خانه را خراب کرده و آرامش فرد را از بین ببرد.

علت نشتی لوله های فاضلاب

  • نشتی از لوله های فاضلاب به دلیل شل شدن اتصالات لوله ها
  • نشتی از لوله ها بر اثر شکستن لوله یا سوراخی آن ها
  • دریل کردن دیوار
  • سوراخ شدن با اجسام تیز
  • خشن بودن بستر لوله ها
  • استفاده دائمی از آب داغ
  • از بین رفتن عایق بندی به دلیل استفاده بیش از حد مواد لوله بازکنی

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

نحوه لوله کشی فاضلاب زیر سقفی

روش های رفع نشتی و تعمیر لوله فاضلاب با کمترین تخریب

دسترسی به لوله ‌های فاضلاب توکار به صورت مستقیم وجود ندارد و جهت تعمیر و یا رفع کردن نشتی لوله نیاز به تخریب و بازسازی لوله ها وجود دارد و خسارت بیشتری را نسبت به لوله های روکار ایجاد می کنند. در مواردی می توان این خسارات را به حداقل رساند مثل زمانی که دسترسی لوله ها از سقف پایین یا کف طبقه بالا وجود دارد. روش های زیر رفع نشتی لوله فاضلاب توکار می باشد.

  • رفع نشتی لوله به وسیله برش قطعه یا لوله

این روش زمانی جواب می دهد که در بین اتصالات و لوله ها نشتی ایجاد شده باشد و تعمیرکار بدون وارد کردن آسیب به لوله ها می تواند با یک اره اتصالات را برش دهد و قطعه آسیب دیده را دور انداخته و قطعه جدید را جایگزین می نماید.

  • درزگیری نشت لوله های فاضلاب با چسب رفع نشتی

در نشتی های کوچک که فقط یک سوراخ بر روی لوله ایجاد شده است متخصص می تواند از چسب رفع نشتی استفاده کند و برای این کار پس از تشخیص مکان سوراخ شده مقداری چسب به مکان آسیب دیده زده می شود و بعد از خشک شدن آن را با نوار فایبرگلس درزگیری می نماید.

  • تعمیر با استفاده از خمیرهای درزگیر

روش دیگر در تعمیر لوله های فاضلاب استفاده کردن از مایعی به نام خمیر درزگیر می باشد که مانند چسب بوده و از آن جهت آب بندی لوله ها استفاده می گردد. این خمیر در زمانی که شکستگی یا سوراخ روی لوله بزرگ نباشد کاربرد دارد و نیازی به برش لوله ها نبوده و مقداری روی محل موردنظر ریخته خواهد شد تا از نشتی جلوگیری نماید.

  • تعمیرات لوله های فاضلاب با مواد جدید

دراین روش بعد از مشخص نمودن محل خرابی لوله فاضلاب توسط متخصص با مواد مخصوص گروه آچار رفع عیب وآبندی میشود با ضمانت

  • ترمیم لوله فاضلاب با روش سوراخ کردن افقی لوله

این روش هم با حداقل تخریب می باشد و باید توسط متخصص مجرب انجام شود. کارشناس در ابتدا محل ترک خوردگی لوله را مشخص کرده و بعد سوراخ افقی را روی محل قرارگیری لوله ایجاد خواهد نمود. پس از انجام این کار نوبت به خروج لوله شکسته می باشد و لوله جدید وارد لوله قبلی شده و با چسب به آن چسبانده خواهد شد.

تعمیر لوله فاضلاب با کمترین تخریب

نتیجه گیری:

هدف از این مطلب آشنایی شما با روش تعمیر لوله فاضلاب با کمترین تخریب بود. برای انجام تعمیرات لوله های فاضلاب و رفع نم آن ها باید دلیل نشتی آب و مکان آن را تشخیص دهید که در صورتی که تخصص آن را نداشته باشید نخواهید توانست آن را انجام دهید. بهترین راه در صورت پیدا شدن کوچکترین نشتی آب تماس با متخصصین مجرب می باشد. متخصصین آچار با تجربه چندین ساله به مکان شما مراجعه کرده و مشکل شما را به بهترین روش حل خواهند کرد.

با شماره همراه 09125014907 تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب در اسرع وقت به کمک شما بیایند و مشکل شما را برطرف نمایند.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *