گرفتگی لوله فاضلاب 09125014907

گرفتگی لوله فاضلاب 09125014907

گرفتگی و انسداد لوله های فاضلاب یکی از شایع ترین مشکلات در لوله کشی ساختمان است. گرفتگی لوله فاضلاب موجب جمع شدن آب و پخش شدن بوی تعفن در کل ساختمان می شود. با رعایت چند نکته ساده می توانید از گرفتگی لوله های فاضلاب پیشگیری کنید. در ادامه شما را این نکات آشنا می کنیم.

در صورتی که با گرفتگی لوله فاضلاب و یا انواع لوله های ساختمان مواجه شده اید کافیست با شماره تلفن سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند. کارشناسان آچار در سراسر تهران به صورت شبانه روزی حتی تعطیلات هم در حال کار بوده و می توانند مشکلات شما را تا رفع شدن آن پیگیری نمایند.شمال تهران 09122030979..غرب تهران 09125014907..جنوب تهران09101898030..شرق تهران 09211092481

روش های پیشگیری از گرفتن لوله فاضلاب

اولین و مهمترین راهکار برای پیشگیری از گرفتن لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام و توالت ممناعت از ورود مواد زائد به درون فاضلاب است. در صورتی که بتوانید در این مرحله پیشگیری نمایید می توانید جلوی خسارت بیشتر را بگیرید.مهمترین مواد زائدی که ممکن است موجب گرفتگی فاضلاب شوند عبارتند از:

  • پسماند مواد غذایی
  • تفاله چای
  • تکه های نان
  • دانه های برنج
  • دستمال
  • موهای اصلاح شده بدن
  • تیغ و سایر وسایل استحمام

اگر گرفتگی لوله فاضلاب خانه شما یک امر عادی و همیشگی است احتمالا مشکل اصلی از لوله کشی بد فاضلاب است.

گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی فاضلاب به مدت طولانی بسیار خطرناک بوده و ممکن است موجب آسیب دیدگی بنا شود و خساراتی را به ساختمان بزند که غیرقابل جبران باشد. بنابراین اگر لوله فاضلاب مدت زیادی گرفت بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کرده و برای بررسی مشکل و رفع آن حتما از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. اگر به هر دلیل مقداری مواد جامد و اضافی وارد لوله شد می توانید با ریختن آب زیاد (البته با فشار زیاد) درون چاه فاضلاب، مانع از انبار شدن مواد زائد درون لوله ها و در نتیجه گرفتن آنها شوید. با این کار فشار زیاد آب مانع از ایستادن مواد زاید در یک قسمت می شود و گرفتگی های شدید را در آینده نخواهید داشت.

چگونه گیرهای شدید لوله های فاضلاب را رفع کنیم؟

گرفتگی لوله فاضلاب

شما می توانید زمانی که لوله های فاضلاب دچار گیرهای شدید شدند ابتدا توصیه می کنیم از راهکارهای خانگی برای باز کردن لوله ها استفاده کنید اما در صورتی که با روش های لوله بازکنی نتوانستید لوله های ساختمان خود را باز کنید باید با کارشناسان متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا افرادی حرفه ای را برای رفع این مشکل به خانه شما اعزام کنند.

با ما تماس بگیرید= آقای سیاح 09125014907

سعی کنید در انتخاب کارشناسان لوله بازکنی حساسیت به خرج دهید تا افرادی که کاربلد نیستند را برای تعمیرات انتخاب نکنید و متحمل خساراتی مانند سوراخ شدن لوله شوید.

می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *