لوله بازکنی تخلیه چاه فاضلاب 09125014907

کاربرد پمپ لجن کش

لوله بازکنی تخلیه چاه فاضلاب 09125014907


🛠در صورتی که شما هم به مشکلاتی مانند گرفتگی لوله ها، بوی بد فاضلاب و یا پر شدن چاه منزل یا محل کارتان مواجه شدید می توانید در مجموعه ” آچار” تماس بگیرید تا متخصصین در اسرع وقت در تمام نقاط تهران و بدون تعطیلی به شما عزیزان سرویس دهی ارائه بنمایند.

کاربرد پمپ لجن کش در تخلیه چاه فاضلاب است که جانشین بسیار مناسبی برای تانکرهای مکنده و پمپ ساکشن می باشد. چاه فاضلاب محل تخلیه فضولات خانگی است که پس از مدتی پر شده و باید تخلیه شود. دستگاه پمپ لجن کش به راحتی تمام فضولات موجود در چاه را مکیده و از چاه خارج می کند. در این مطلب شما را با نحوه کار با دستگاه پمپ لجن کش آشنا می کنیم. با ما همراه باید.

⚪️تخلیه چاه فاضلاب=09125014907

پمپ لجن کش بهترین ابزار برای تخلیه چاه های فاضلاب است و اغلب شرکت های تخلیه چاه از این ابزار برای خارج کردن تمامی لجن و فضولات از درون چاه استفاده می کنند. البته این دستگاه برای چاه های کوچک و خانگی مناسب است اما برای تخلیه چاه های بزرگ و حجیم، تانکرهای مکنده ابزار بهتری هستند.

کاربرد پمپ لجن کش

🔷پمپ لجن کش ابزاری بسیار مناسب برای تخلیه فاضلاب غلیظ، لجن فاضلاب و فضولات از درون چاه است که سرعت عمل بسیار خوبی در این زمینه دارد. برای استفاده از این پمپ ها ابتدا دهانه مکنده آنها را درون فاضلاب قرار می دهند و پس از روشن شدن تمامی لجن و فضولات چاه مکیده و به بیرون از چاه هدایت می شود.

🔷پمپ لجن کش دستگاه قدرتمندی برای تخلیه چاه است و امروزه به یکی از پرکاربردترین دستگاه های شرکت های تخلیه چاه مبدل شده است. در هنگام استفاده از این دستگاه باید نکات ایمنی لازم را رعایت کرد.

⚪️تخلیه چاه به وسیله پمپ لجن کش

⬅️کاربرد پمپ لجن کش در واقع تخلیه سریع و بی دردسر چاه های فاضلاب خانگی است که در کمترین زمان ممکن فضولات و لجن درون چاه خانه شما را تخلیه می کند. این دستگاه پرکاربرد را میتوان برای تخلیه لجن، فضولات و فاضلاب غلیظ استفاده کرد و نتیجه کار بسیار رضایت بخش خواهد بود.

⬅️کار با این ابزار بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت زیادی ندارد. این دستگاه با کمترین خرابی ممکن چاه های فاضلاب منازل را تخلیه کرده و دیگر نیازی به تانکرهای مکنده چاه نخواهد بود.

⚪️تخلیه چاه فاضلاب خانگی

  • 👈پمپ های لجن کش اولین انتخاب شرکت های تخلیه چاه برای تخلیه چاه های خانگی و محلی در کوچه ها هستند.
  • 👈 پمپ های لجن کش سروصدای ممکن را دارند و به همین دلیل مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نمی کنند.
  • 👈 برای تخلیه چاه های بزرگ و چاه مجتمع ها باید از تانکر مکنده مخصوص استفاده کرد زیرا اینگونه چاه ها حاوی حجم زیادی از فاضلاب و لجن بوده که مدت های طولانی در چاه مانده اند و برای تخلیه آنها حتما باید از پمپ کف کش و تانکر مکنده استفاده کرد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *