لوله کشی پلاستیکی 09101898030

گپ لوله چیست

لوله کشی پلاستیکی 09101898030


در لوله کشی امروزی دیگر از لوله پلاستیکی استفاده می شود و گپ لوله جزو یکی از موارد کاربردی لوله کشی است. گپ لوله کشی به اتصالی از لوله گفته می شود که باعث بسته شدن سر لوله می شود به نوعی اتصالی برای پایان داده مسیر اتصال است که حتی در لوله کشی روکار پکیج از آن استفاده می شود. در صورتی که نیاز به لوله کشی ساختمان دارید کافیست با شماره تلفن09122030979 آچار تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند. کارشناسان آچار در سراسر تهران به صورت شبانه روزی حتی تعطیلات هم در حال کار بوده و می توانند مشکلات شما را تا رفع شدن آن پیگیری نمایند.

🔵ابزار لوله کشی روکار

  1. ⚪️بست
  2. ⚪️گپ لوله
  3. ⚪️لوله خم
  4. ⚪️سه راه تبدیل
  5. ⚪️مهره ماسوره
  6. ⚪️دریل
  7. ⚪️دستگاه اتو
  8. ⚪️پیچ گوشتی برقی
  9. ⚪️درپوش رزوه دار
  10. ⚪️بوشن مغزی فلزی
  11. ⚪️زانو بوشن فلزی
  12. ⚪️زانو مغزی فلزی
  13. ⚪️بوشن
  14. ⚪️سه راه بوشن فلزی

🔵گپ لوله در لوله کشی پکیج دیواری

⬅️برخی اوقات با شدت نشتی آب و پیدا کردن نشتی آب واحد آپارتمان تصمیم به قطع لوله کشی پکیج گرفته می شود. با قطع لوله کشی پکیج می توان با استفاده از لوله کشی به صورت روکار رادیاتور را فعال کرد برای این کار نیاز به لوله و اتصالاتی چون سه راه تبدیل، بوشن، زانو، لوله خم، سه راه بوشن فلزی و… است که با دستگاه اتو  به هم متصل شود.

⬅️ممکن است در یک واحد اپارتمان شش رادیاتور وجود داشته باشد که برای اینکه فعال فضای خانه گرم باشد می توان دو رادیاتور را فعال کرد و کار لوله کشی آن را انجام داد.

⬅️به دلیل رفت آمد آب گرم داخل لوله کشی حتما برای فعال کردن دو رادیاتور و بیرون نرفتن آب از لوله باید یک سر اتصال را ببندید پس نیاز به گپ لوله دارید. که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

🔵نحوه ایجاد گپ لوله

کافیست یک اتصال گپ لوله را با دستگاه اتو به سر لوله وصل کنید تا گپ لوله ایجاد شود.

Summary
گپ لوله چیست
Article Name
گپ لوله چیست

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *