رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام09125014907

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام09125014907


🔹علت گرفتگن لوله فاضلاب حمام چه می باشد؟

گرفتن لوله های فاضلاب به دلیل وارد شدن مواد و ضایعات در درون لوله روی می دهد. در تمام این موارد چاه در حمام از چربی و همچنین رسوباتی پر می شوند که با برخورد با لوله فاضلاب لایه لایه شده و باعث ایجاد لایه های ضخیم تر روی دیواره لوله می گردد. در این زمان است که این زائده ها می تواند به لوله وارد شده و به رسوبات  گیر کند و لوله را مسدود نماید. هر روز این مورد بیشتر می شود تا جایی که جای خالی در لوله نیست و کاملا بسته می گردد. در این میان دیگر شما نمی توانید کاری بکنید و برای رفع آن حتماً باید از یک متخصص لوله بازکنی و یا فنرزنی کمک بخواهید.

از مواردی که بسیار در حمام میتواند گرفتگی لوله فاضلاب را ایجاد نماید موی سر است. ریختن موها در داخل چاه فاضلاب حمام و جمع شدن و یا گیر کردن آن ها در یک مکان می تواند گرفتگی های بزرگی را ایجاد نماید.

همچنین وجود تکه های صابون های قدیمی و یا آت و آشغال های دیگر می تواند از موارد دیگر این گرفتگی ها باشد. صابون ها می تواند  به دلیل وجود چربی زیاد، رسوبات با درصد بالا را در چاه های فاضلابی حمام ایجاد نمایند. از موارد دیگر که ممکن است وارد چاه فاضلاب گردد تیغ، سفیدآب، دستمال کاغذی و … می باشد که در هنگام شستشو باید به این موارد و ورود آن ها به چاه دقت فراوان نمود.

🔹راه های رفع کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام

بستگی به جنس لوله فاضلاب و گرفتن آن را های مختلفی برای باز کردن آن وجود دارد. به طور مثال در صورتی که مشکل گیر کردن در لوله به دلیل صابون و چربی باشد با زمانی که مو جمع شده باشد با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین دلایل هم قصد داریم تا روش های متفاوت جهت برطرف کردن این گرفتن را در ادامه عنوان نماییم.

🔹باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام : تلمبه دستی=09101898030

زمانی که لوله در چاه فاضلاب حمام به دلیل حجم زیادی از موها دچار گرفتگی شده است اولین راه کار را می توان استفاده از تلمبه دستی حساب کرد. برای این کار شیر آب را باز گذاشته و صبر کنید تا آب بر روی ورودی چاه جمع شود. سپس کاسه پلاستیکی تلمبه را روی چاه گذاشته و با فشار زیاد مکشی را در چاه ایجاد نمایید. با بلند کردن لاستیکی تلمبه از جای خود لوله باز می شود.این کار سریع و آان و بدون هزینه است و می تواند شما را از بوی بد و گرفتگی لوله حمام رها سازد.

🔹باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام : آب جوش

آب جوش از بهترین و همچنین ارزان ترین راه جهت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام می باشد. در صورتی که این گرفتن سطحی باشد می توان آب جوش را با فشار زیاد و به صورت مستقیم به داخل چاه حمام ریخته و چند ساعت صبر نمایید تا آشغال ها در لوله ها نرم نرم تجزیه شده و از بین بروند.

البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که در صورتی که جنس لوله های فاضلاب حمام شما از جنس پی وی سی است ریختن آب جوش گزینه مناسبی نمی باشد به این دلیل که می تواند باعث ایجاد خرابی لوله یا کم شدن قطر آن شود و همچنین باز کردن آن با فنر می تواند آن را سوراخ کند.این روش در لوله های فلزی پرکاربرد است. در صورت امتحان این روش و جواب نگرفتن از آن می توانید به مرحله بعدی رفته و آن را تست کنید ولی در صورت جواب نگرفتن باید به متخصص لوله بازکنی رجوع نمایید.

🔹باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام : جوش شیرین

یکی از راه های پیشنهادی دیگر استفاده از جوش شیرین می باشد که راهی کاربردی در این زمینه محسوب می شود. جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام ترکیب کردن جوش شیرین با سرکه و نمک راهی اثربخش حساب می شود. به همین دلیل ابتدا جوش شیرین را داخل چاه حمام بریزید و پس از مدتی به آن سرکه یا نمک اضافه نمایید و بعد از آن آب را با شدت زیاد به چاه وارد کنید و منتظر بمانید تا گرفتگی لوله فاضلاب حمام برطرف گردد.

🔹باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام : استفاده از فنر دستی

در صورتی که با دو روش قبلی لوله فاضلاب باز نشد می توان از وسیله فنر دستی استفاده نمود. کار این فنر دستی به این صورت است که آن را وارد چاه کرده و با دست می چرخانید. در صورتی که گرفتگی زیاد نباشد با کمک این فنر می توان آن را حرکت داد تا گرفتگی آن رفع گردد.

🔹باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام : فنر لوله بازکنی..09101898030

در صورتی راه های قبلی نتیجه نگرفتید می توانید از مراکز معتبری که در زمینه رفع گرفتکی فاضلاب فعالیت دارند کمک بخواهید تا با کمک دستگاه برقی لوله بازکنی این کار را انجام دهند. آچار در این زمینه به صورت شبانه روزی در تمام نقاط تهران فعالیت داشته و از تیمی حرفه ای استفاده می نماید.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *