آب بندی رفع نم سرویس بهداشتی و با تضمین 09125014907..سیاح

آب بندی رفع نم سرویس بهداشتی و با تضمین 09125014907..سیاح

آب بندی کف سرویس بهداشتی برای جلوگیری از نفوذ آب به طبقات پایینی ساختمان امری ضروری بوده که در صورتی که در انجام آن سهل انگاری شود باعث مشکلات زیادی برای ساکنان ساختمان شده و ممکن است ضررهای زیادی را به مالک تحمیل نماید.

آب بندی و بندکشی کف سرامیک و کاشی در سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر، سونا به دلیل اینکه مکان هایی می باشند که همیشه در معرض رطوبت دائمی هستند حتماً باید به درستی و با دقت فراوان عایق بندی شوند که آب به دیوارها یا طبقات ساختمان به هیچ وجه نفوذ نکند.

جهت جلوگیری از نشت آب از سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه باید علت هایی را که باعث می شود آب بندی توالت یا حمام بهم بخورد شناسایی شده و برطرف گردد. در صورتی که ساختمان در حال ساخت باشد می توان با توجه به نکات فنی از بروز نشت نم جلوگیری نمود تا در آینده برای افراد و ساکنین ساختمان مشکلی ایجاد نکند.

آب بندی کف سرویس بهداشتی با کمترین خرابی و با تضمین در تهران را به گروه آچار بسپارید……شماره همراه 09125014907..سیاح

علت های نشت آب از سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه :

  1. نصب لوله ها یا اتصالاتی غیر استاندارد
  2. عدم رعایت نکات فنی در زمان نصب لوله ها یا اتصالات
  3. نداشتن بست محکم و باز شدن از محل اتصالات
  4. فاصله داشتن لوله در کف توالت یا کفشور و درز آب
  5. عایق بندی غیر اصولی با ایزوگام و قیر
  6. پوسیدگی لوله ها
  7. عایق کاری سرویس بهداشتی با چسب و اجرای غیر استاندارد
  8. ایجاد سوراخ در ایزوگام یا قیرگونی در زمان اجرا
  9. استفاده کردن از مصالح عایق غیر استاندارد
  10. انبساط و انقباض در ساختمان که باعث ترک در گوشه های سرویس بهداشتی می شود.
  11. درز زیاد بین کاشی ها و سرامیک کف توالت و حمام
آب بندی کف سرویس بهداشتی

روش آب بندی کف سرویس بهداشتی با کمترین خرابی و با تضیمن

روش اول :

با کمک پودرهای مخصوص بندکشی جهت بندکشی کف سرویس بهداشتی باید در ابتدا پودر را با میزان مناسبی با چسب آب بندی  مخلوط کرده و یا عایق پلیمری را با آب به مقدار 1 به 1 با پودر بندکشی مخلوط نموده و به صورت خمیری دربیاورید که بتوان آن را با کاردک یا ماله به درزهای خالی کاشی یا سرامیک با زاویه 45 درجه بکشید و در انتها با دستمالی نرم یا ابر محل بندکشی را پاک کرده و سطح آن را صاف نمایید که به صورت یکدست هم باشد. بهتر این می باشد که در جایی که اتصال کف و دیوار می باشد تا ضخامت mm5 با فنر بندکشی آن را اجرا کرده و جهت دریافت نتیجه بهتر چربی یا آلودگی ها را پاک کنید تا کار بند کشی و آب بندی با دقت بالا و تمیز اجرا شود.

روش دوم :

روش دوم آب بندی درزهای کاشی و سرامیک در کف حمام و سرویس بهداشتی با کمک چسب بندکشی ماستیک انجام شده که در مدل های گوناگونی مانند قیری، سیلیکونی و قیری می باشد. ماستیک یک چسب ساختمانی کیفیت بالا می باشد که جهت اتصال کاشی و همچنین سرامیک کف، درز بتن، چرم و پارچه و آسفالت استفاده می گردد. از خصوصیات چسب ماستیک می توان به چسبندگی با قدرت بالا، مقاوم بودن در مقابل تغییرات و همچنین ضد آب بودن آن اشاره نمود. ماستیک حالتی خمیری دارد و در ساختمان ها به همراه سیلر یا پرکننده استفاده خواهد شد.

روش آب بندی سرویس بهداشتی با چسب پلی اورتان و سیلیکون

از نوع قوی چسب ها که بسیار پرکاربرد می باشند نوع پلی یورتان بوده که پرکننده درزهای انبساطی می باشند. این نوع چسب در برابر نورخورشید و اشعه ایکس دوام عالی داشته و به سرعت هم خشک می شوند و با توجه به اینکه خاصیت ضد جلبک دارند برای هر درزی مناسب می باشند. برای اجرای آب بندی با چسب های پلی اورتان و سیلیکون در ابتدا محل بندکشی را از هر نوع آلودگی و چربی پاک نموده و سپس با کاتر میزان چسبی که نیاز دارید را برداشته و در دستگاه فشنگی بگذارید و بر روی درزها بکشید و در انتهای کار کمک محلول آب و مایع ظرفشویی بر روی محل چسب پاشیده و آن را صاف نمایید. این روش در درزبندی استخرها، دور وان، هر نوع لوله و درز، کاسه توالت و … استفاده خواهد شد.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

زیر سازی کف سرویس بهداشتی=09125014907

نتیجه گیری :

درانتهای مقاله باید بگوییم اگر شما هم به دنبال آب بندی کف سرویس بهداشتی با کمترین خرابی و با تضمین می باشید معطل نکنید و با شماره های سایت آچار تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب در اسرع وقت به کمک شما بیایند و مشکل شما را برطرف نمایند.

شماره همراه 09125014907

2 comments found

    فرراد

    دی 6, 1401 @ 10:57 ق.ظ

    با سلام
    بنده کاری را. با سایت. آچار. در میان گذاشتم جهت. تعمیر. چنان. قیمتی. بهم. دادند که از خیر خود کارم گذشتم و قیدشو زدم ….
    خیلی قیمت های چرت. و پرتی. داره و اصلا. مناسب حال کسی که کارمند. یا. اداری بلزنشسته و امثالهم. نیست. ….مگر. اختلاسگر حرفه ای با 92 هزار ……….‌باشی

    کرم گراوندیان

    دی 8, 1401 @ 6:19 ب.ظ

    سلام، ما در یزد در یک آپارتمان شش طبقه می نشینیم مدتی است که سقف پارکینگ آب میدهد و همسایه طبقه اول هم بنده خدا چندین بار کف سرویسهای بهداشتی را آب بندی می کند اما باز فایده ای ندارد چکار کنیم ؟ ممنون- کرم گراوندیان 09137074218

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *