زیرسازی وبنایی سرویس بهداشتی 09125014907

زیر سازی کف سرویس بهداشتی

زیرسازی وبنایی سرویس بهداشتی 09125014907

از مهمترین مرحله های بازسازی ساختمان ها، زیرسازی کف سرویس بهداشتی می باشد که نصاب کاشی و یا سرامیک حرفه ای آن را انجام می دهد زیرا نیاز به عایق کاری اساسی دارد که امری مهم می باشد. در آچار نیاز شما به این متخصصان حرفه ای تامین شده و زیر سازی، عایق کاری و همچنین بازسازی و زیر سازی کف سرویس بهداشتی انجام می شود.

چرا باید زیر سازی بنایی سرویس بهداشتی انجام شود؟

زیر سازی سرویس بهداشتی به دلیل ایجاد سطحی محکم و غیر قابل نفوذ بودن در مقابل آب و هر گونه فشار می باشد. این سطح علاوه بر زیبایی باید دارای ایمنی استانداردی هم باشد. زیرسازی کف سرویس بهداشتی آن را در برابر عبور رطوبت مقاوم خواهد نمود.

در سرویس های بهداشتی ایجاد شیب بندی، کف سازی و آب بندی مهم بوده و ممکن است افرادی این کار را انجام دهند که به صورت تجربی آن را یاد گرفته اند و تخصص علمی ندارند که می تواند باعث ایجاد خسارت به کارفرما گردد. ما پیشنهاد می کنیم که با کمک گرفتن از متخصصان آچار و مشاوره با آن ها از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.

نکات مهم در زیر سازی کف سرویس بهداشتی=09125014907

  • دقت در هم تراز کردن سنگ توالت با سطح سرامیک
  • عایق کاری رطوبتی کف سرویس‌ بهداشتی به صورت دقیق
  • نظافت راحت کف سرویس بهداشتی بعد از زیرسازی
  • ایجاد فاصله سنگ توالت ایرانی از دیوار به اندازه حداقل 30 سانتی متر
  • دقت در به کار نبردن سرامیک و کاشی های ترک خورده یا لب پر
  • انتخاب رنگ سفید یا رنگ روشن جهت نشان دادن لکه ها
  • استفاده از کفپوش‌های سه بعدی
  • استفاده کردن از ماسه نرم در زیر سنگ توالت جهت شکستگی سنگ توالت
  • به کارگیری تکه های شکسته سرامیک در پشت درب یا زیر کابینت
  • دقت در اجرای شیب کف به سمت سنگ توالت
  • انتخاب کف پوش مناسب و لغزنده نبودن آن ها
  • به کارگیری کفپوش بتوتی به دلیل مقاومت و داشتن طرح و رنگ های متنوع

روش ایجاد عایق در سرویس های بهداشتی

مکان هایی مانند توالت و حمام که جمع شدن و ریختن آب در آن ها بسیار زیاد است نیاز به عایق کاری اساسی دارد و زیرسازی کف سرویس بهداشتی باید به اصلی ترین شکل انجام شود. به طور معمول جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی از قیرگونی استفاده می شود که دارای ضخامت زیاد و چسبندگی می باشد ولی برخی از اوقات هم قیمت ایزوگام از قیمت قیرگونی پایین تر بوده و جهت عایق کاری ایزوگام انجام می شود. این روش ایزوگام زمانی مناسب است که درست انجام شود. پس در زمان اجرای آن را درست انجام دهید:

  • زمانی که سیمانکاری کف انجام شد و به صورت کامل خشک شد باید اضافه لوله فاضلاب را با فرز برش داده و آن را با کف مسطح نماید.
  • در  جهت بهتر چسبیدن ایزوگام می توانند قیراندود کردن سطح سیمانکاری شده را انجام دهند.
  • در این مرحله باید ایزوگام در برش های کوچک جهت نصب در داخل لوله های تخلیه فاضلاب گردد و بر روی هر کفشور یک برش 50 در 50 نصب گردد.
  • در این مرحله و با توجه به کارهای قبلی می توان رول های ایزوگام را در اندازه های بزرگ تر باز نمود. فقط در زمان نصب زاویه های 90 درجه با دقت عمل شود و همچنین جوشکاری بندهای ایزوگام با احتیاط انجام شود.

نکته ۱:  دقت کنید در برش لوله فاضلاب نباید از حرارت و چراغ ایزوگام استفاده گردد.

نکته ۲: دقت کنید که انجام دهنده کار، لوله قرار گرفته شده جهت توالت فرنگی را برش نزند. زیرا پس از انجام و اتمام کارهای سرامیک کاری و افزایش ارتفاع کف سرویس بهداشتی، دوباره قرار گرفتن و نصب توالت فرنگی به خوبی انجام نخواهد شد. بنابراین لوله‌۱۲ سانتی متری توالت فرنگی نباید برش داده شود.

نکته 3 : در ایزوگام کردن سرویس بهداشتی به دلیل اینکه فضا بسته می باشد پس حرارت ایجاد شده توسط چراغ ایزوگام می تواند به لوله کشی آب سرد و گرم آسیب برساند. پس نیاز است تا قبل از انجام هر کاری این لوله ها را با گچ پوشش می دهیم و سپس کار ایزوگام سرویس بهداشتی را انجام می‌دهیم.

می توانید مقاله مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

بایدهای لوله کشی ساختمان=09125014907

نتیجه گیری :

از خصوصیات مهم در زیر سازی کف سرویس بهداشتی این است که بتواند در برابر رطوبت محکم بوده و پایداری داشته باشد. همچنین این کف سازی باید در برابر صدا، شیب بندی، لایه های ایزوگام شده و آب بندی مقاوم باشد و در صورتی این موارد انجام خواهد شد که این کارها توسط یک متخصص و به صورت اصولی پایه ریزی شده باشد.” آچار” توانسته با داشتن متخصصان توانمند و با تجربه در این زمینه هم فعالیت نماید و بتواند چندین سال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت کارشناسان آچار به حضور شما برسند.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *