دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور


نصب پکیج باعث فراهم کردن آب گرم مصرفی آشپزخانه و حمام و همچنین گرم نگه داشتن فضای ساختمان توسط رادیاتور ها می شود. با وجود مزیت های پکیج ایران رادیاتور ممکن است به دلایلی چون کاهش بار فشار پکیج، کاهش فشار آب، رسوب کردن لوله های پکیج و.. شاهد خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور شویم. روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور می تواند دلایل زیادی داشته باشد که باید در ابتدا آنها را برطرف کنید و در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار پکیج تماس بگیرد.

کاهش فشار پکیج به صورت مکرر نشان از وجود نشتی لوله های ساختمان دارد که باید هرچه سریعتر با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید تا با تشخیص نشتی لوله های پکیج نسبت به رفع آن اقدام کند. برای اینکار تنها کافیست با شماره تلفن تعمیرکار پکیج سایت تاسیسات آچار تماس بگیرید تا سریعا در محل حضور یابند.

عوامل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

🔷قطع آب، برق یا گاز

پکیج ایران رادیاتور برای کار کردن به آب، گاز و برق نیاز دارد در صورتی که هر کدام از آنها قطع باشد پکیج خاموش و دیگر روشن نمی شود. حتی در صورت وجود آب و برق و گاز ساختمان اگر باز هم پکیج ایران رادیاتور روشن نمی شود ملاحظه کنید که روی صفحه نمایش دستگاه چه خطایی نشان داده شده است. هر کد خطا در پکیج ایران رادیاتور شما نشان‌دهنده بروز مشکل در بخشی از قسمت دستگاه است و با در نظر گرفتن معنای هر کدام می‌توانید علت مشکل آن را پیدا کنید.

🔷عدم وجود آب کافی در پکیج ایران رادیاتور

افت فشار آب و نبود آب کافی در پکیج به معنای خاموش شدن پکیج و روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور است. پکیج طوری طراحی شده است که در صورت عدم دریافت آب به  طور خودکار خاموش می شود.

به طور کلی فشار دستگاه باید روی ۱ تا ۲ تنظیم شود و زمانی که عقربه مربوط به فشار دستگاه از ۵/۰ کمتر شود، دستگاه خاموش می‌شود.

نحوه بالا بردن فشار پکیج

  1. شیر پرکن زیر پکیج را باز کنید.
  2. شیر آب گرم را باز کنید.
  3. در این هنگام فشار پکیج بالا می رود.
  4. به هنگام رسیدن فشار آب پکیج به حد نرمال باید شیر پرکن را ببندید.

توجه داشته باشید که در صورت تکرر این اتفاق و مشاهده کردن زیاد افت فشار بار پکیج مسلما پکیج دچار مشکل فنی شده است یا حتی با نشتی لوله های آب ساختمان مواجه شده اید که باید سریعا آن را برطرف کنید.

🔷وجود هوا داخل رادیاتور ها یا لوله های پکیج

وجود هوای داخل لوله های پکیج و رادیاتور ها باعث عدم انتقال صحیح آب به پکیج و به موجب آن خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور می شود. برای رفع این مشکل باید اقدام به هواگیری رادیاتورها کنید و در صورت رفع نشدن مشکل باید از سالم بودن پمپ پکیج مطمئن شوید.

🔷وجود رسوب لوله های پکیج

به طور معمول برای جلوگیری از رسوب لوله های پکیج موقع نصب پکیج اقدام به نصب سختی گیر می کنند. در صورت استفاده نکردن از سختی گیر بعد از یک سال لوله های پکیج رسوب می کنند که باید عملیات رسوب زدایی لوله های پکیج انجام شود.

🔷عدم کارکرد درست الکترود تشخیص شعله

برای تشخیص گاز ورودی پکیج قطعه ای به نام الکترود وجود دارد. در صورت بروز اختلال در کارکرد الکترود به صورت اتوماتیک پکیج خاموش می شود. برای رفع این مشکل باید به وسیله یک انبردست مقدار کمی الکترود را به سمت شعله نزدیک کنید و اگر مشکل برطرف نشد، احتمالاً الکترود پکیج شما به طور کلی باید تعویض شود یا ممکن است مشکل مربوط به کارکرد قطعه دیگری در پکیج باشد.

🔷عدم کارکرد صحیح دودکش پکیج

یکی دیگر از عوامل روشن نشدن پکیج مربوط به دودکش پکیج است. در صورتی که فاصله پکیج تا سقف به خوبی رعایت نشود دود قادر به تخلیه از پکیج نیست و با جمع شدن دود در پکیج سنسورهای پکیج فعال و به سرعت خاموش می شوند.

🔷دمای زیاد پکیج

روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور می‌تواند به دلیل گرم شدن بیش از حد پکیج باشد.

🔷اختلال در برد پکیج

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مربوط به بروز مشکل در سیستم مرکزی و برد دستگاه است که در این مواقع بهتر است هر چه سریع‌تر یک فرد متخصص مشکل را برطرف کند.

Summary
دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور
Article Name
دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور
Description
روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور می تواند دلایل زیادی داشته باشد که باید در ابتدا آنها را برطرف کنید و در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار پکیج تماس بگیرد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *