شرایط نصب پکیج دیواری 09125014907

پکیج دیواری

شرایط نصب پکیج دیواری 09125014907

در صورتی که نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج دیواری منزل خود دارید می توانید از متخصصین ” آچار” کمک بخواهید. متخصصین و تعمیرکاران خبره ” آچار09125014907 آمادگی خود را جهت هرگونه خدمات اعلام می دارند. ” خدمات آچار” شامل سرویس کردن و تعمیرات مانند سرویس کردن، عیب یابی و رفع مشکل پکیج  و آبگرمکن های دیواری شما عزیزان در مکان شما می باشد. فقط کافیست در تمام روزهای هفته با ما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه در هر نقطه از تهران استفاده نمایید.


👈وظیفه اصلی یک پکیج دیواری ایده آل در درجه اول تامین آب گرم مصرفی ساختمان بوده که در کنار آن وظیفه گرم نمودن رادیاتور های ساختمان را نیز بر عهده دارد.

👈پکیج های دیواری فاقد منبع ذخیره آب گرم هستند و به همین دلیل قابلیت چندانی در گرم کردن همزمان رادیاتور ها و تامین آب گرم مصرفی خانه را ندارند. طراحی پکیج های دیواری به گونه ای است که اولویت سیستم آن تامین آب گرم مصرفی خانه است.

👈هنگامی که شیر آب گرم مصرفی را باز می کنید تمام قدرت پکیج دیواری بر گرم کردن آب لوله های منتهی به شیر باز شده مصرف می شود و اگر این شیر به مدت طولانی باز بماند آب مورد نیاز برای گرمایش رادیاتورها سرد می شود. بنابراین در مصرف آب گرم باید دقت لازم را داشته و در فصل زمستان از باز گذاشتن طولانی مدت شیر آب گرم مصرفی خودداری کنید.

🔵پکیج مناسب با توجه به زیربنای خانه

  • ◀️پکیج دیواری مناسب برای خانه ای تا زیر بنای 240 متر مربع:

برای خانه ای معمولی با زیربنای 240 متر مربع که دارای یک حمام، یک سرویس بهداشتی و یک آشپزخانه است بهترین انتخاب پکیج های دیواری 24 کیلو وات (24000وات) با میزان آبدهی 7 لیتر در دقیقه آب 50 درجه سانتی گراد است.

  • ◀️پکیج دیواری مناسب برای خانه ای تا زیر بنای 280 متر مربع:

اگر این خانه دارای یک حمام، یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه است می توانید پکیج های دیواری 28 کیلووات ( 28000 وات ) با میزان آبدهی لیتر در دقیقه آب 50 درجه سانتی گراد را برای آن انتخاب کنید اما در صورتی که خانه دارای دو حمام و یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه باشد باید پکیج دیواری قوی تری برای آن انتخاب کنید.

  • ◀️ پکیج دیواری مناسب برای خانه ای تا زیربنای 300 متر مربع:

برای خانه ای با زیر بنای 300 متر مربع که دارای دو حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه است بهترین انتخاب پکیج های دیواری 35 کیلووات ( 35000 وت ) با میزان آبدهی 10 لیتر در دقیقه آب 50 درجه سانتی گراد می باشد.

🔵محل نصب پکیج دیواری چه شرایطی باید داشته باشد؟

  1. ⬅️از نصب پکیج دیواری در بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا جدا خودداری کنید.
  2. ⬅️محل نصب پکیج باید حداقل 1 متر از دیوار رو به رو فاصله داشته باشد.
  3. ⬅️فاصله بین پکیج دیواری از دیوار یا کابینت کناری باید حداقل 15 سانتی متر باشد.
  4. ⬅️فاصله کف زمین تا زیر پکیج دیواری باید حداقل 120 سانتیمتر باشد.
  5. ⬅️محل نصب پکیج باید به گونه ای باشد که فاصله ی عمودی کلاهک تعدیل پکیج تا دریچه دودکش حداقل 30 سانتیمتر باشد. تا حد امکان پکیج را پایین تر از دریچه دودکش نصب کنید تا مکش دستگاه زیادتر شود. از نصب کردن کلاهک تعدیل پکیج دیواری به دریچه دودکش داخل دیوار جددا خودداری کنید.
  6. ⬅️اگر قرار است پکیج دیواری از نوع دودکش دار بخرید و آن را در داخل کابینت نصب کنید باید توجه داشته باشید که این نوع پکیج ها برای عملکرد خود نیاز به اکسیژن دارند. بنابراین در این حالت حتما باید درب کابینت از نوع کرکره ای باشد تا اکسیژن مورد نیاز پکیج از هوای بیرون تامین شود.

2 comments found

    پکیج دیواری را باید در چه محلی نصب کرد؟ | قالب دیوی

    تیر 19, 1400 @ 2:30 ق.ظ

    […] محل نصب پکیج باید مساحت کافی برای نصب پکیج مورد نظر را داشته باشد. اگر این فضا کمتر از حد استاندارد باشد در صورت خرابی پکیج تعمیرکار فضای کافی برای کار با پکیج و تعمیر آن را ندارد.  هر چه ظرفیت پکیج بیشتر باشد محب نصب آن نیز باید وسیع تر باشد. به طور کلی به ازای هر کیلو وات توان پکیج باید یک متر مکعب فضا در نظر بگیرید. مثلا برای دستگاهی با توان ۲۴ کیلو وات به فضایی با اندازه ۲۴ متر مکعب نیاز داریم. […]

    نکات مهم خرید پکیج پکیج سایت شیراز تعمیرات نکات مهم خرید خرید پکیج

    مرداد 22, 1400 @ 7:55 ب.ظ

    […] خرید پکیج دیواری مناسب نکات زیادی را باید در نظر بگیرید که یکی […]

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *