علت افت فشار پکیج دیواری؛09122030979

علت افت فشار پکیج دیواری

علت افت فشار پکیج دیواری؛09122030979

در صورتی که شما هم نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج دیواری و به مختصصانی با مهارت و دوره دیده دارید، می توانید با آچار ۰۹۱۰۱۸۹۸۰۳۰ با تماس حاصل فرمایید تا همکاران باسابقه ما برای خدمات در محل شما حضور پیدا نمایند.

تمامی پکیج های دیواری یک فشار بار دارند که باید بین عدد 1 و 2 تنظیم شود بالا رفتن و پایین آمدن از عدد تعیین شده به معنای افت فشار پکیج است. افت فشار بار عاملی بر گرم نشدن شوفاژ و آب مصرفی است. علت افت فشار پکیج دیواری می تواند عوامل زیادی چون نشتی آب، سوراخ بودن مبدل حرارتی، خرابی شیر پرکن و.. باشد که در این مقاله بررسی می کنیم

افت فشار بار در پکیج دیواری عاملی بر سرد بودن آب مصرفی، حمام و حتی گرم نشدن رادیاتورها است.

علت افت فشار پکیج دیواری

دلایل افت فشار در پکیج دیواری

⚫️وجود نشتی آب در رادیاتور و پکیج

 اگر با روشن کردن پکیج رادیاتور گرم نشود حتما با افت فشار پکیج دیواری روبرو هستید. وجود نشتی آب در رادیاتور یکی از عوامل افت فشار و سرد بودن رادیاتور است.اگر در 24 ساعت یک استکان آب از رادیاتور جمع شود همین عاملی بر افت فشار است.

⚫️باز گذاشتن شیر پر کن پکیج

با افزایش یا افت فشار بار پکیج به راحتی می توانید شیر پرکن پکیج که زیر آن قرار دارد را باز کنید و فشار بار را بین عدد 1 و 2 قرار دهید. برخی اوقات ممکن است علت افزایش و کاهش فشار بار همین نبستن شیر پرکن پکیج باشد.

شیر پرکن پکیج در خلاف عقربه های ساعت باز می شود و موافق عقربه های ساعت بسته می شود.

⚫️نشتی از لوله های آب

با وجود پکیج دیواری لوله کشی مداربسته رادیاتور از کف ساختمان رد می شود. حتی وجود یک قطره آب می تواند عاملی بر وجود نشتی آب و کاهش فشار پکیج باشد. در این مواقع باید حتما نشت یاب بیاورید و نشتی آب را پیدا کنید.

⚫️سوراخ بودن یا باد نداشتن منبع انبساط

منبع انبساط از دو صفحه فلزی تشکیل شده است که در قسمت میانی دیافراگم لاستیکی وجود دارد. در صورت داغ شدن آب حجم آب بیشتر می شود در صورتی که محلی برای وجود این آب اضافه در پکیج نباشد باعث ترکیدگی لوله های آب می شود. منبع انبساط پکیج اگر سوراخ باشد یا باد نداشته باشد عاملی بر افت فشار پکیج است.

⚫️سوراخ بودن مبدل حرارتی

سوراخ شدن مبدل حرارتی باعث وارد شدن آب از مسیر شوفاژ به با مسیر آبگرم می شود که همین عاملی بر افت و افزایش فشار پکیج خواهد بود.

2 comments found

    mina

    تیر 18, 1398 @ 9:40 ق.ظ

    ممنون از توضیحات مفیدتون

    لطیف صحت

    بهمن 6, 1398 @ 11:44 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید من حدود ۱۲سالی هست که از پکیج استفاده میکنم ولی الان به یک مشکلی بر خورد کردم که وقتی پکیج روشن هستش فشار ارام ارام بالا میره و وقتی که از اب گرم مصرفی استفاده میکنیم فشار پایین میاد اگر لطف بفرمایید و راهنمایی بکنید خیلی ممنون میشوم ناگفته نباشه از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنیم

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *