موثرترین روش ها برای باز کردن چاه توالت 09194992983

موثرترین روش ها برای باز کردن چاه توالت 09194992983

در صورتی که نیاز به باز کردن چاه توالت منزل و یا محل کار خود دارید می توانید از متخصصین ” آچار” کمک بخواهید. متخصصین و تعمیرکاران خبره ” آچار” آمادگی خود را جهت هرگونه خدمات اعلام می دارند. ” خدمات آچار” شامل سرویس کردن و تعمیرات مانند باز نمودن و تخلیه چاه، سرویس کردن، عیب یابی و رفع مشکل شوفاژ، پکیج  و آبگرمکن های دیواری شما عزیزان در مکان شما می باشد. فقط کافیست در تمام روزهای هفته با ما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه در هر نقطه از تهران استفاده نمایید.

📋روش های باز نمودن چاه توالت 09194992983

  1. باز کردن چاه توالت با استفاده از آب داغ و مایع شستشو
  2. باز کردن چاه توالت به وسیله تلمبه های دستی
  3. باز کردن چاه توالت به وسیله فنر لوله بازکنی دستی
  4. باز کردن چاه توالت به وسیله محلول چاه بازکنی خانگی
  5. باز کردن چاه توالت به وسیله مایع چاه بازکنی صنعتی

 

1) باز کردن چاه توالت با استفاده از آب داغ و مایع شستشو

یکی از روش های بسیار موثر و راحت برای باز کردن چاه توالت گرفته استفاده از آب داغ و مایع ظرفشویی یا دستشویی می باشد.اگر توالت شما قابل جداسازی و بیرون بردن نیست می توانید در همانجا گرفتگی را برطرف کنید. برای این کار ابتدا آب داغ را در توالت باز کنید و یا مقدار کافی از آب را درون کتری بریزید و روی گاز بگذارید و وقتی به آستانه جوشیدن رسید زیر آن را خاموش کنید. آب داغ را درون چاه توالت بریزید. آب نباید به هیچ وجه روی سنگ توالت بریزد بلکه باید مستقیماً درون چاه ریخته شود. آب داغ به کاسه توالت آسیب زده و موجب شکسته شدن و ترک خوردن آن می شود. در این صورت متحمل هزینه بیشتری خواهید شد پس مراقب این نکته باشید. ریختن آب داغ درون چاه توالت تاثیر زیادی بر باز کردن گرفتگی ها دارد اما اگر باز هم چاه باز نشد باید مقداری مایع ظرفشویی یا دستشویی را در آب حل کنید تا کف های آن پدیدار شود. حالا این محلول را به آب داغ اضافه کرده و سپس درون چاه بریزید. بهتر است قبل از ریختن آب داغ، آب کاسه توالت را خارج کنید تا آب داغ سریعا سرد نشود.


2) باز کردن چاه توالت به وسیله تلمبه های دستی

تلمبه دستی معمولا در کنار توالت ها قرار داده می شود تا در مواقع ضروری بتوان از آن استفاده کرد.  اگر چاه توالت گرفته تلمبه را پیدا کنید. ممکن است لاستیک تلمبه بر اثر استفاده نشدن سفت شده باشد که در این صورت باید روی آن آب گرم بریزید تا نرم شود. نرم بودن تلمبه بسیار مهم است زیرا موجب می شود که تلمبه به راحتی به سوراخ چاه توالت چسبیده و مانع از فرار هوا به اطراف شود.

توصیه می شود که قبل از تلمبه زدن ابتدا آب گرم را درون چاه توالت بگیرید تا تلمبه بهتر کار کند. تلمبه را به صورت ضربه زدن و کشیدن به بیرون حرکت دهید اما نیازی به فشار داخلی و خارجی به آن نیست. تلمبه های که دارای یک تکه اضافی چسبیده به کف فنجانی هستند بهترین نوع تلمبه های دستی می باشند.


3) باز کردن چاه توالت به وسیله فنر لوله بازکنی دستی

روش سوم برای باز کردن چاه توالت استفاده از فنر لوله بازکنی دستی است که یکی از بهترین ابزارها برای این کار است. فنرهای  لوله بازکنی دستی دارای یک قلاب، فنر و دسته متحرک هستند. فنر در وسط قرار گرفته و یک سمت آن به دسته متحرک و سمت دیگر به قلاب متصل است. قلاب را درون چاه فرو کنید و دسته متحرک را به آرامی بچرخانید. فنر دستی به راحتی در خمیدگی های لوله حرکت کرده تا گرفتگی را برطرف کند. فنر درون لوله می چرخد و وقتی به گرفتگی رسید متوقف می شود. حالا وقت آن است که قلاب را از لوله خارج کنید.



5) باز کردن چاه توالت به وسیله مایع چاه بازکنی صنعتی

اگر هیچکدام از روش های ذکر شده برای رفع گرفتگی چاه کارگر نبود باید به سراغ مایع چاه بازکنی بروید. انواع مختلفی از محلول های شیمیایی یا اسید چاه بازکنی در بازار یافت می شود و شما می توانید یکی از آنها را برای باز کردن گرفتگی چاه تهیه کنید.

معمولاً در هر خانه ای می توان یکی از این محلول های شیمیایی قوی را پیدا کرد اما آنچه درباره این محلول های صنعتی مهم است دقت زیاد در هنگام استفاده از آنهاست زیرا این لوله باز کن ها بسیار خطرناک بوده و می توانند صدمات جدی به پوست شما وارد کرده و موجب اختلال در سیستم تنفسی شما شوند. این محلول ها میتوانند به چشم های شما نیز آسیب بزنند. برای پیشگیری از این خطرات باید هنگام استفاده از این محلول های صنعتی از ماسک تنفسی، دستکش پلاستیکی، و عینک ایمنی استفاده نمایید.

پیش از باز کردن درب این محلول ها توضیحات ایمنی روی قوطی را بخوانید و یک به یک آنها را اجرا کنید. بهتر است تنها در صورتی که روش های قبل جواب نداد از این محلول ها استفاده کنید زیرا این لوله باز کن های صنعتی در صورت استفاده مکرر موجب پوسیدگی لوله فاضلاب شما می شوند.


📢پیش از اجرای هر کدام از این روش ها نکات ایمنی را رعایت کنید.

به طور کلی روش هایی که در این مقاله ذکر شد تنها برای مواردی کارآمد است که گرفتگی چاه توالت جزئی باشد. اگر هیچکدام از روش های ذکر شده در این مقاله برای باز کردن چاه توالت شما موثر نبود باید کار را به یک فرد متخصص بسپرید. شاید این گرفتگی ناشی از عوامل دیگری باشد که تنها به وسیله تجهیزات مدرن و  توسط یک متخصص لوله بازکن ماهر و با تجربه قابل تشخیص و برطرف کردن است. یک متخصص لوله باز کن ماهر و با تجربه سریعاً عامل گرفتگی را تشخیص داده و با استفاده از تجهیزات مخصوص و مدرن در کوتاه ترین زمان ممکن گرفتگی چاه توالت خانه شما را برطرف خواهد کرد.

در صورتی که نیاز به باز کردن چاه توالت منزل و یا محل کار خود دارید می توانید از متخصصین ” آچار” کمک بخواهید. متخصصین و تعمیرکاران خبره ” آچار” آمادگی خود را جهت هرگونه خدمات اعلام می دارند. ” خدمات آچار” شامل سرویس کردن و تعمیرات مانند باز نمودن و تخلیه چاه، سرویس کردن، عیب یابی و رفع مشکل شوفاژ، پکیج  و آبگرمکن های دیواری شما عزیزان در مکان شما می باشد. فقط کافیست در تمام روزهای هفته باما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه در هر نقطه از تهران استفاده نمایید.

Category

2 comments found

    قدیر زاهد

    اردیبهشت 6, 1400 @ 8:11 ب.ظ

    سلام من دستگاه فنرزن لوله بازکن دارم توالت منزل یکی ازدوستان گرفته بود یک ساعت دستگاه زدم ولی بازنشد علت چیست باتشکر

    افراسیابی

    آذر 2, 1400 @ 0:01 ق.ظ

    عکس ندارن

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *