لوله بازکنی؛ جرمگیری لوله های آب09125014907=09101898030

روش های لوله بازکنی

لوله بازکنی؛ جرمگیری لوله های آب09125014907=09101898030

لوله بازکنی و جرمگیری لوله های آب افراد متخصص که کار باز کردن لوله های فاضلاب انجام می دهند با انواع روش های لوله بازکنی چون استفاده از فنر برقی، تراکم هوا، محلول های شیمیایی و تلمبه دستی را به خوبی می دانند و در کمترین زمان ممکن لوله های آب، فاضلاب را باز می کنند.

👈مسدود شدن لوله های فاضلاب دستشویی و حمام و حتی سینک ظرفشویی می تواند به دلایل مختلف باشد که با روش های لوله بازکنی امکان برطرف کردن آن وجود دارد. بوی بد فاضلاب یکی از علائم گرفتگی لوله های فاضلاب است که می تواند به دلیل نبود شیر گلو، واریز شدن چربی و خرده ریز داخل مجرای سینک ظرفشویی و …. باشد. یکی از اشتباهات رایج هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب ریختن محلول اسیدی داخل مجرای لوله فاضلاب است که ممکن است حتی باعث باز شدن اتصالات لوله ها شود پس بهتر است با یک لوله بازکن ماهر تماس بگیرید.

خدمات شبانه روزی

مجموعه آچار به منظور بهبود کیفیت خدمت رسانی و جلوگیری از آسیب رسیدن به منازل یا محل کار شما بصورت شبانه روزی فعال بوده و 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان است، این مجموعه حتی ایام تعطیل هم بصورت شبانه روزی فعال است.

مزایای آچار:

آچار یک مجموعه لوله بازکنی با تعدادی سرویسکار ماهر در سراسر تهران است، استفاده از خدمات این مجموعه مزایای بسیار زیادی دارد، از این مزایا می توان به جلوگیری از هزینه های ناشی از گرفتگی لوله، جلوگیری از ترکیدگی لوله و… اشاره کرد.
مجموعه آچار هر ساله چند جشنواره برگزار کرده و تخفیفات ویژه برای مشتریان خود در نظر میگیرد.

انواع روش های لوله بازکنی

روش های زیادی برای رفع گرفتگی لوله ها وجود دارد. اما در این بین استفاده از هر کدام از روش ها با توجه به نوع گرفتگی لوله انجام می گیرد.
در چند سال گذشته لوله بازکنی فقط با استفاده از دریل برقی انجام می شد که قدرت و سرعت بالایی داشت اما به دلیل نداشتن کنترلر دور موتور در اکثر مواقع به لوله مسدود شده آسیب می زد و باید لوله تعویض می شد، اما امروزه روش های لوله بازکنی پیشرفت چشمگیری داشته اند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

🔧لوله بازکنی با فنر برقی 09101898030

فنر لوله بازکنی شامل موتور و فنر می باشد که چندین نوع از آن در بازار موجود است. زمانی از دستگاه فنر برقی استفاده می شود که برای رفع گرفتگی لوله های سخت توالت باشد.

لوله بازکنی با فنر برقی
لوله بازکنی با فنر برقی

🔧نحوه کار کردن با دستگاه فنر برقی

می تواند با توجه به گرفتگی لوله توالت نوع فنر را انتخاب کنید و به سر دریل موتور وصل کنید.

⬅️هنگام روش کردن موتور به آرامی فنر را داخل لوله بفرستید تا به گرفتگی برسد و آنرا بیرون بکشد.حرکت چرخشی فنر باعث هدایت کردن خاک و گرفتگی به داخل چاه فاضلاب می باشد.

مراحل باز کردن لوله با دستگاه فنر برقی

  • سرویسکار دستگاه فنر برقی را به برق وصل کرده و موتور دستگاه شروع به کار کردن می کند.
  • فنر کوچک را داخل دستگاه قرار داده و با استفاده از کنترلر دور موتور فنر را به داخل لوله هدایت می کند.
  • بعد از رسیدن فنر به نقطه مسدود شده لوله ، سرویسکار نوع گرفتگی را تشخیص داده و فنر مناسب را داخل دستگاه فنر برقی قرار می دهد.
  • این بار با استفاده از سه نظام هایی که داخل دستگاه قرار دارند گرفتگی لوله را باز میکند.

قیمت لوله بازکنی

لوله بازکنی کالا نیست که اتحادیه قیمت مشخصی را تعیین کند، هزینه باز کردن لوله ها با یکدیگر متفاوت بوده و این باور که هزینه باز کردن تمام لوله های مسدود شده قیمت مشخصی دارد غلط است، قیمت لوله بازکنی با توجه به فاکتور هایی که از طرف اتحادیه لوله بازکنی اعلام می شود محاسبه شده و مشتری اعلام می شود.


🔧 نحوه باز کردن لوله با تراکم هوا

دستگاه لوله بازکنی دیگر که می توان از آن استفاده کردن دستگاه تراکم هوا است. این دستگاه شامل یک تلمبه است که با تلمبه زدن آن هوا داخل دستگاه می شود و با قرار دادن یک سر دستگاه داخل لوله با فشار قوی هوا وارد لوله می شود تا خاک های اضافی داخل لوله بیرون برود.

دستگاه پمپ تراکم هوا زمانی که شروع به کار کردن می کند صدای مهیبی ایجاد میکند که اصلا جای نگرانی ندارد، چون این صدا به دلیل خارج شدن یکباره هوا از داخل مخزن پمپ است ، دستگاه مپم تراکم هوا دو مدل دارد، مدل اول حالت تلمبه ای دارد و مدل دوم هوا را به یکباره داخل لوله هدایت می کند، اما دستگاه تلمبه ای باد را به صورت تلمبه وارد لوله می کند و گرفتگی را رفع می کند.

نحوه باز کردن لوله با تراکم هوا
نحوه باز کردن لوله با تراکم هوا

🔧 لوله بازکنی با محلول های شیمیایی

شاید باور اشتباه ما این است که با گرفتگی لوله سریعا محلول اسیدی داخل لوله بریزیم. اما فرض کنید یک تیکه پارچه داخل لوله فاضلاب دستشویی افتاده باشد با ریختن اسید نمی توان مجرای لوله را باز کرد بلکه با آسیب زدن به لوله مسدود شده باعث ترکیدگی لوله می شود و باید کنده کاری انجام شود تا لوله آسیب دیده تعویض گردد که این عمل هزینه و زمان زیادی از شما میگیرد و علاوه بر آسیب زدن به لوله اگر با لوله بازکن تماس بگیرید کار لوله بازکن سخت شده و هزینه لوله بازکنی بالاتر می رود. پس بهتر است استفاده از محلول های اسیدی تنها برای شرایط خاص توسط لوله بازکن انجام شود.

لوله بازکنی با محلول های شیمیایی

🔧 لوله بازکنی دستی

دستگاه تلمبه دستی از قدیمی ترین روش های لوله بازکنی است که هنوز هم انجام می شود. روش کار راحت است تنها کافیست لبه تلمبه را چرب کنید و روی مجرای لوله قرار دهید و بالا پایین کنید تا هوا وارد مجرای لوله شود.

تلمبه زدن باید به قدری انجام شود تا راه آب باز شود، این روش برای باز کردن لوله هایی که گرفتگی جز ئی دارند مؤثر است چون دستگاه تلمبه دستی قدرت آنچنانی ندارد و تنها می تواند گرفتگی های کوچک و ضعیف را رفع کند، اگر لوله های منزل شما با دستمال کاغذی، مو و …. مسدود شده است می توانید از این روس استفاده کنید اما اگر گرفتگی کمی سخت باشد بهترین راه تماس با متخصص لوله بازکن است.

لوله بازکنی

لوله بازکنی و جرمگیری لوله های آب و فاضلاب می‌تواند به دلیل مسدود شدن لوله‌ها به وجود بیاید. در این مورد، مقالات زیادی در اینترنت وجود دارد که به رفع گرفتگی و رسوب زدایی لوله های آب می‌پردازند. در ادامه، به برخی از موارد مهم در این زمینه اشاره می‌کنیم:

  • علت رسوب آب در لوله فلزی و پلاستیکی در ساختمان های مسکونی و صنعتی می‌تواند به سه مورد اصلی بستگی داشته باشد: سختی زیاد آب، دمای بالای آب و فشار5.
  • رسوب آب در لوله‌های آب گرم و پکیج‌ها شرایط بهتری برای ته نشینی و رسوب شدن را دارا هستند. رسوب آب در لوله‌های آب گرم می‌تواند به دلیل ساختار املاح معدنی در این شرایط باشد5.
  • رفع گرفتگی لوله‌های آب گرم، پکیج دیواری، آبگرمکن و شیرآلات بهداشتی به صورت 100% تضمینی و شبانه روزی توسط برخی شرکت‌های فعال در این زمینه انجام می‌شود1.
  • برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، باید از روش‌های مناسب استفاده کرد. در این مورد، می‌توان از روش‌هایی مانند استفاده از فنر، پمپ فشار قوی، شلنگ بازکنی و یا دستگاه‌های بخار استفاده کرد2.
  • استفاده از محلول‌های سنتی برای گرفتگی‌های شدید مناسب نیست و می‌توانند مشکلاتی را نیز به وجود بیاورند. شوینده‌های اسیدی همچون هیدروکلریک ها خاصیت خورندگی بالایی دارند و می‌توانند به بافت لوله آسیب جدی وارد نمایند و سلامتی مصرف کننده را نیز تهدید نمایند1.
  • در صورتی که مشکل در خانه‌های بسیار قدیمی اتفاق بیفتد، بهترین کار این است که به فکر بازسازی لوله کشی آب و فاضلاب باشید چرا که هیچ راه حلی برای لوله‌هایی که کاملا کیپ و بسته شده وجود ندارد. اگر مسیر را کلی یا تکه ای تعویض کنید هزینه های شما در مقایسه با سایر مراحل کاهش پیدا می کند1.

به طور کلی، رفع گرفتگی و جرمگیری لوله های آب و فاضلاب می‌تواند به دلیل مسدود شدن لوله‌ها به وجود بیاید. برای رفع این مشکل، باید از روش‌های مناسب استفاده کرد و در صورت لزوم، به شرکت‌های متخصص در این زمینه مراجعه کرد.

لوله بازکنی دستی
لوله بازکنی دستی
Summary
روش های لوله بازکنی
Article Name
روش های لوله بازکنی
Description
گرفتگی لوله های فاضلاب دستشویی و حمام و حتی سینک ظرفشویی می تواند به دلایل مختلف باشد که با روش های لوله بازکنی امکان برطرف کردن آن وجود دارد.

6 comments found

    حسین‌پور

    مهر 16, 1402 @ 1:17 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب
    واقعا کارتون حرف نداره
    آچار یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی
    قیمت واقعا منصفانه بود

    ممد

    مهر 20, 1402 @ 4:40 ب.ظ

    عالی

    محمد علینژاد

    مهر 20, 1402 @ 4:42 ب.ظ

    عالی واقعا عالی ای کاش همه مثل اینا بودن خدا خیرشون بده

    محمدرضا

    مهر 21, 1402 @ 6:47 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب
    بهترین شرکت خدماتی آچاره واقعا رو دستش ندیدم
    خیلی خیلی خیلی خوبه کارتون

    علیرضا

    مهر 21, 1402 @ 6:48 ب.ظ

    آچار بهترین شرکت لوله بازکنیه

    حسین

    مهر 21, 1402 @ 6:50 ب.ظ

    کارتون حرف نداره
    بهترین لوله بازکن هارو دارید شما

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *