رفع گرفتگی لوله ها با جوهر نمک آری یا خیر؟

جوهر نمک

رفع گرفتگی لوله ها با جوهر نمک آری یا خیر؟

گرفتگی لوله ها یکی از مشکلات شایع در سیستم لوله کشی خانه هاست که میتواند جزئی یا شدید باشد. اگر گرفتگی لوله ها شدید باشد باید حتما با یک متخصص لوله باز کنی تماس بگیرید اما اگر گرفتگی لوله ها جزئی است میتوانید خودتان با روش هایی آسان اقدام به باز کردن این گرفتگی ها نمایید. برخی از افراد برای رفع گرفتگی لوله ها به صورت خودسرانه و بدون رعایت نکات ایمنی اقدام به استفاده از شوینده های خطرناکی ماند جوهر نمک و وایتکس میکنند که میتواند بسیار خطرآفرین بوده و آسیب های جدی به سلامت آنها برساند. تماس با آچار با شماره همراه 09125014907


شوینده های اسیدی مانند جوهر نمک و وایتکس شوینده های بسیار قوی هستند که بسیاری از خانم های خانه دار از آنها در نظافت خانه استفاده میکنند اما استفاده از این شوینده ها برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب و سرویس بهداشتی بسیار خطرناک است. برای باز کردن گرفتگی های جزئی خودتان میتوان از روش های مختلفی مانند آب جوش، چاه بازکن، فنر لوله بازکن، محلول لوله بازکن و … استفاده کنید و در مواردی که گرفتگی شدید باشد باید با شرکتهای معتبر و قابل اعتماد در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیرید. این روش های همگی ایمن و بی خطر هستند اما استفاده از شوینده های خطرناکی ماند وایتکس و جوهر نمک بسیار مضر است. در ادامه به طور مفصل درباره این مساله با شما صحبت میکنیم. با ما همراه باشید.

جوهر نمک

🔶ترکیب کردن شوینده های شیمیایی ممنوع

متاسفانه برخی از افراد برای این که هزینه ای جهت لوله باز کنی ندهند به سراغ شوینده های خطرناک اسیدی میروند و جان خود را به خطر می اندازند. برخی نیز دست به کارهای خطرناک تری میزنند و میخواهند با ترکیب کردن شوینده های شیمیایی مختلف یک لوله باز کن قوی بسازند در حالی که از عواقب خطرآفرین آن بیخبرند. ترکیب کردن شوینده های خطرناکی ماند وایتکس، جوهر نمک، سفید کننده و … بسیار خطرناک بوده و موجب انتشار بخارات سمی در هوا میشود. این بخارات با ایجاد آسم، تنگی نفس و آسیب های جدی به سیستم تنفس فرد همراه خواهد بود. این ترکیب های خطرناک و سمی صدمات جدی به پوست وارد کرده و ممکن است موجب مسومیت شدید، معلولیت و حتی مرگ شود. بنابراین هیچگاه این مواد شیمیایی خطرناک را با هم ترکیب نکنید.

🔶خطرات استفاده از جوهر نمک برای رفع گرفتگی لوله

جوهر نمک یکی از قوی ترین شوینده های شیمیایی و اسیدی است که از آن بیشتر برای ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی و حمام استفاده میشود. جوهر نمک میتواند ترکیب های شیمیایی خطرناکی ایجاد کند و به همین دلیل بهتر است از آن برای برطرف کردن گرفتگی لوله ها استفاده نکنید. برخی پا را از این هم فراتر گذاشته و اقدام به ترکیب کردن این شوینده خطرناک با دیگر شوینده ها میکنند. توجه داشته باشید که ترکیب جوهر نمک با وایتکس بسیار خطرناک بوده و میتواند موجب مرگ افراد شود.  بنابراین هیچگاه این دو شوینده را برای نظافت یا لوله باز کنی با هم ترکیب نکنید. 

🔶نکات مهم در استفاده از شوینده های شیمیایی

در وهله اول توصیه میشود از محلول های شیمیایی مثل جوهر نمک و وایتکس برای نظافت محیط های بسته مثل حمام و دستشویی استفاده نکنید اما اگر مجبور به این کار شدید باید ابتدا تهویه محیط را روشن کرده و پنجره ها را باز نمایید. در صورت وجود تهویه کافی میتوانید از جوهر نمک برای لوله باز کنی استفاده نمایید اما به محض ریختن جوهرنمک محیط را ترک کنید تا هیچ آسیبی شما را تهدید نکند. این شوینده ها باید مدت زمان معینی در محیط مورد نظر بمانند تا اثر کنند بنابراین در این مدت زمان شما محل را ترک کنید و پس از این زمان میتوانید برای شستشوی سطح یا لوله اقدام نمایید. طی این مدت زمان باید تهویه روشن بماند تا زمانی که برای شستشوی محیط بازمیگردید دچار آسیب نشوید.

تماس با آچار با شماره همراه 09125014907

🔶رفع گرفتگی لوله با محلول لوله باز کن

شما میتوانید از شوینده ها برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده کنید اما ما توصیه میکنیم برای تاثیرگذاری بهتر و ایمنی بیشتر تنها از محلول های لوله باز کنی مخصوص برای این کار استفاده کنید. محلولهای لوله باز کنی مخصوص خاصیت اسیدی داشته و به خوبی گرفتگی لوله را برطرف میکنند. البته محلول های لوله باز کنی نیز مانند دیگر شوینده های شیمایی و اسیدی خطرناک بوده و برای استفاده از آنها باید ایمنی را رعایت کنید. از تماس پوست با این محلول ها جدا خودداری کرده و به هیچ وجه آنها را بو نکنید. از این محلول ها تنها در مواردی خاص استفاده کنید زیرا استفاده مکرر از محلول های لوله باز کن میتوانید موجب خوردگی لوله ها شده و هزینه زیادی ایجاد کند.

گرفتگی لوله در سطح کم را میتوان با روش های خانگی برطرف کرد اما اگر لوله های فاضلاب و سرویس بهداشتی شما دچار گرفتگی شدید شده باید کار را به کاردان سپرده و از یک متخصص بخواهید که برای رفع این مشکل به خانه شما بیاید. گروه آچار با بهره گیری از متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای در زمینه لوله بازکنی در تمامی ایام سال در خدمت شما عزیزان است. نیروهای حرفه ای ما به محض تماس شما در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و با بهترین و پیشرفته ترین دستگاهها مشکل گرفتگی لوله ها را برطرف میکنند. شرکت ما تحت نظر اتحادیه لوله بازکنی بوده و خدمات خود را با مطابق با تعرفه اتحادیه و با کمترین مبلغ از شما دریافت میکند. برای استفاده از خدمات گروه آچار کافی است با شماره همراه-09125014907 تماس بگیرید.

2 comments found

    علیسا سوادکوهی

    بهمن 2, 1400 @ 10:35 ق.ظ

    عالللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییبیییییییییی

    ت

    خرداد 7, 1401 @ 7:21 ب.ظ

    ریدم پس کلت

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *