مجموعه آچار چیست؟09122030979 تشخیص ترکیدگی لوله

مجموعه آچار در سال 1390 تاسیس گردید. آچار با جمع آوری تکنسین های مسلط به لوله کشی ساختمان وبازسازی و رفع نم نشت یابی با دستگاه ولوله بازکنی فاضلاب بدون خرابی=رفع گرفتکی وجرمگیری لوله های آب گرم، تعمیر پکیج و آبگرمکن دیواری تعمیروتعویض شیرآلات وکولر وغیره از همان ابتدا شروع به خدمات رسانی به همشهریان عزیز تهرانی نمود.

مجموعه آچار خود را متعهد به استفاده از بهترین جنس های با کیفیت همراه با قیمت مناسب و گارانتی تعمیرات خود میداند. آچار رضایت مشتری را نه تنها یک شعار کلاسیک بلکه آن را با تمام وجود باور دارد چرا که از دیدگاه مجموعه آچار بهترین تبلیغ رضایت مشتری و تبلیغ آچار توسط خود مشتریان میباشد.

چرا آچار را برای سرویس کولر یا پکیج یا لوله کشی خود انتخاب نمایم؟

جواب خیلی ساده است. تفاوت ما با دیگران گارانتی تعمیرات هست. ما آنقدر به کار خود ایمان داریم که تا 1 سال هرگونه مشکلی برای شما پیش بیاید بدون هیچ گونه هزینه ای ما مجدد آن را تعمیر مینمائیم.

تفاوت دیگر ما تخصص ماست . محصولاتی که گارانتی آنها تمام شده است و یا در بازار تعمیرکار مجرب پیدا نمیکنید ما انواع مدل پکیج آبگرمکن دیواری ،لوله کشی آب،لوله بازکنی،بنایی شیرآلات وکولرآبی وغیره  را برای شماآماده بهربرداری  مینمائیم.