نصب کاغذ دیواری در آچار + هزینه نصب آن

نصب کاغذ دیواری در آچار + هزینه نصب آن

یکی از دیوارپوش های محبوب که در زیباسازی داخلی ساختمان کاربرد دارد، کاغذ دیواری می باشد و نقش مهمی در زیبایی دکور داخلی منزل یا محیط کار دارد. به دلیل شیک بودن، پوشش ایرادات ساختمان، تنوع زیاد در طرح و مدل و هزینه ای مناسبی که دارد بسیار زیاد استفاده می شود. نصب کاغذ دیواری مهارت و تجربه می خواهد و نباید به دست افرادی نابلد داده شود. آچار در زمینه خدمات نصب کاغذ دیواری هم با بهترین کیفیت و مهارت در خدمت شما می باشد. در صورتی که شما هم تمایل به ثبت کار در زمینه نصب کاغذ دیواری در آچار دارید می توانید با متخصصان آچار تماس بگیرید تا در زمان کوتاهی با هزینه اندک برای مشاوره به مکان شما بیایند و در صورت توافق کار را شروع کنند.

نصب انواع کاغذ دیواری در آچار

کاغذ دیواری چیست و چه جنسی دارد؟ کاغذهای دیواری یک ورق کاغذی و نازک بوده که در رنگ ها و جنس های و مدل های مختلفی در بازار موجود است و هر کدام خصوصیات مربوط به خود را دارد. بر اساس جنس کاغذ یا خصوصیات آن ها می توانیم در دسته بندی های مختلفی قرارشان دهیم. تمام مدل های کاغذ دیواری ها با چسب های مخصوص به دیوار می چسبند و هر چه از چسب بهتری استفاده شده باشد دوام کاغذ بر روی دیوار بیشتر می باشد و برای سال های زیادی می توانیم از آن استفاده کنید.

به طور معمول بهترین دسته بندی برای کاغذ دیواری ها بر طبق نقش و طرح آن ها می باشد زیرا این نوع بخش بندی برای انتخاب افراد راحت تر می باشد. برای آشنایی افراد قصد داریم تا انواع کاغذ را از نظر نقش و طرح بررسی کنیم.

انواع طرح و نقش کاغذ دیواری

  1. کاغذ دیواری با طرح ساده
  2. کاغذ دیواری مدل طرح‌ دار
  3. کاغذ دیواری مدل سه بعدی یا برجسته

نصب کاغذ دیواری ساده در آچار

برخی از افراد دوست ندارند تا کاغذ دیواری شلوغی را انتخاب کنند و می توانند از نوع ساده کاغذ دیواری بدون طرح یا با طرح ساده استفاده کنند. کاغذ دیواری نوع ساده صاف بوده و برجستگی ندارد و قیمتی ارزان  دارد. از این نوع مدل می توان در هر مکانی استفاده نمود. البته استفاده از آن در مکان پر رفت و آمد پیشنهاد نمی شود زیرا در صورت کثیف شدن به سرعت آن کثیفی را نشان می دهد. این نوع کاغذ دیواری بهتر است در فضاهای کوچک استفاده شود زیرا هر چقدر نقش کاغذ دیواری ساده تر باشد فضا بزرگتر می باشد. با انتخاب کاغذ دیواری های ساده و رنگ روشن در اتاق خواب یا پذیرایی می توانید آن مکان ها را بزرگتر جلوه دهید.

نصب کاغذ دیواری مدل طرح‌ دار در آچار

کاغذ دیواری نوع طرح ‌دار یک نوع کاغذ دیواری با طرح های مسطح می باشد که با اینکه سه بعدی نیست ولی نوع طرح های آن حس سه بعدی بودن را به فرد انتقال می دهد. طرح های آن معمولاً گل، گیاه، طرح اسلیمی و سنتی می باشد و استفاده از آن ها در پذیرایی های بزرگ پیشنهاد می گردد. در مکان های کوچک استفاده از مدل های طرح دار فضا را کوچک و همچنین شلوغ نشان می دهد که باید در انتخاب کاغذ متناسب با دیوار خود دقت نمایید.

نصب کاغذ دیواری مدل سه بعدی یا برجسته در آچار

همانطور که از اسم این کاغذ دیواری مشخص می باشد طرح داشته و برجسته یا سه بعدی می باشد. طرح ها شامل اشکال هندسی و غیرهندسی می باشد و جلوه ای خاص را به دیوار می دهد. این نوع کاغذ دیواری ها در مدل ها و طرح های زیاد به بازار ارائه شده اند. طرح های برجسته یا سایه های روشن که آن را برجسته تر نشان خواهد داد. قیمت این نوع کاغذ دیواری از مدل های دیگر بالاتر می باشد و انتخاب آن بستگی به سلیقه خودتان دارد.

مزایای استفاده از نصب کاغذ دیواری با آچار چیست؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از آچار برای نصب انواع کاغذ دیواری خود استفاده کنید زیرا این شرکت توانسته است تمام خدمات زیر را برای متقاضیان کار خود ارائه دهد:

  1. آچار ارائه دهنده خدمات نصب برای انواع کاغذ دیواری ایرانی، چینی و آلبوم اتحادیه با قیمت بسیار مناسب می باشد.
  2. خدمات نصب کاغذ دیواری آچار به دست متخصصان کاربلد با سابقه کار چندین سال می باشد.
  3. متخصصان آچار دارای گواهینامه های فنی مورد نیاز و با رزومه شخصی قوی هستند.
  4. تائید هویت افراد متخصص صورت گرفته است.
  5. ثبت سفارش با یک تماس

چطور هزینه‌ نصب کاغذ دیواری را حساب کنیم؟

پیدا کردن هزینه های نصب کاغذ دیواری به موارد زیادی بستگی دارد که ما در ادامه این عوامل تاثیرگذار را بررسی می کنیم. حدود قیمت کار از کاغذ دیواری با قیمت 300 الی 400 تومن شروع شده و تا قیمت3 الی 4 میلیون هم می رسد که البته این نوع کاغذ دیواری در ایران موجود نمی باشد.

  1. نوع کاغذ دیواری انتخابی شما
  2. نوع کیفیت کاغذ دیواری
  3. متراژی که قرار است کاغذ دیواری شود
  4. مقدار فضای زیرسازی کار
  5. محل نصب آن
  6. دستمزد نصاب کار

نصب کاغذ دیواری در مکان مختلف چطور می باشد؟

شاید افراد تصور کنند که با یک چسب زدن در زیر کاغذ دیواری می توان آن را به راحتی نصب کرد ولی این طور نیست. برای اینکه شما نصبی تمیز و پردوام داشته باشید باید حتماً قبل از اینکه کاغذ را به دیوار بچسبانید زیرسازی کار را انجام دهید. حال اینکه این زیرسازی یعنی چی و شامل چه مواردی می شود را در ادامه خواهیم گفت.

  1. رفع نم و رطوبت در دیوار
  2. ترمیم کردن هر گونه سوراخ یا ترک و برآمدگی های روی دیوار
  3. استفاده از روغن پرایمر و الیف جهت زیرسازی کار
  4. اندازه گیری دقیق متراژ کار
  5. برش دقیق کاغذهای طرح دار به صورت متقارن
  6. چسباندن کاغذ با چسب بدون ایجاد نشتی
  7. گرفتن چروک و حباب های ایجاد شده در زیر کار

متخصصان آچار با مهارتی که در کار دارند تمام این مراحل را با وسواس زیاد انجام می دهند. در ادامه قصد داریم تا نصب کاغذ دیواری بر روی موارد دیگری غیر از دیوار را شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

آچار در زمینه های بازسازی داخلی بنا، بازسازی و تعمیرات تاسیسات و زیباسازی داخلی ساختمان در خدمات شما عزیزان می باشد.

نصب کاغذ دیواری بر روی انواع سطوح در آچار

  • نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار با رنگ روغن

نصب کاغذ دیواری می تواند بر روی هر دیواری حتی دیوار روغنی هم انجام شود و باید برای رفع لغزنده بودن آن و برطرف کردن مشکلات سطوح دیوار اقدام کرد. اگر قصد دارید تا بر روی دیواری که رنگ آمیزی شده کاغذ دیواری را بچسبانید باید صبر کنید تا حداقل 3 هفته از رنگ آن بگذرد و بعد کاغذ دیواری را نصب کنید. برای دیوارهای روغنی هم باید از تکنیک های خاص لغزندگی دیوار برطرف شود تا چسب به خوبی بچسبد.

  • نصب کاغذ دیواری  بر روی سیمان

دیوارهای سیمانی سطحی غیرصاف دارند و نصب کاغذ دیواری بر روی آن ها ممکن است نتیجه خوبی نداشته باشد. اینکه چسب ها داخل فرورفتگی ها رفته و بین کاغذ دیواری و دیوار فاصله ایجاد کند و به خوبی نچسبد. برای همین منظور متخصصان این کار توصیه می کنند تا بر روی دیوار سیمانی گچ کاری انجام شود و بعد از خشک شدن کامل آن کاغذ دیواری نصب شود.

  • نصب کاغذ دیواری بر روی کاشی

شاید خیلی از افراد این تصور را کنند که نصب کاغذ دیواری بر روی کاشی امکان پذیر نمی باشد ولی باید بگوییم با توجه به انواع متریال با کیفیتی که تولید شده است این مورد هم امکان پذیر می باشد. در آچار نصاب های کاغذ دیواری می توانند این کار را انجام دهند. با ترمیم کاشی های شکسته و مسطح کردن آن می توان این کار را بر روی کاشی ها هم اجرا کنید. برخی دوست دارند تا این مورد را روی کاشی آشپزخانه نصب کنند و با توجه به گرما و رطوبتی که آشپزخانه دارد باید از کاغذی با مقاومت بالا در برابر حرارت استفاده شود. شما برای اینکار باید توجه کنید که با دقت و ظرافت بالا شکاف های بین دیوار پوشانده شود.

  • نصب کاغذ دیواری بر روی کاغذ دیواری

اگر زمانی از کاغذ دیواری قبلی خود خسته شدید می توانید آن را عوض کنید ولی به چه روشی؟ برخی از افراد چسباندن کاغذ دیواری جدید بر روی قبلی را انجام می دهند ولی آچار این مورد را پیشنهاد نمی دهد زیرا باعث ایجاد مشکلاتی مانند جدا شدن کاغذ قبلی می شود. به همین دلیل باید کاغذ قبلی را با محلولهای مخصوص جدا شود بعد نصب آن انجام شود.

  • نصب کاغذ دیواری بر روی گچ و خاک

نصب کاغذ دیواری بر روی دیوارهایی با گچ و خاک به دلیل آسیب پذیر بودن گچ نسبت به رنگ مشکل می باشد. متخصصان آچار در ابتدای کار سطوح را بررسی کرده و تمام ترک ها و فرورفتگی ها را ترمیم می کنند و بعد با روغن پرایمر و سیلر آن را می پوشانند.

  • نصب کاغذ دیواری بر روی رنگ پلاستیک

نصب کاغذ دیواری بر روی دیواری با رنگ پلاستیکی ممکن است به مشکلات زیادی مواجه شود زیرا رنگ ها پلاستیکی پوسته ای نازک می باشند که بر روی کاغذ دیواری می چسبند و از روی دیوار جدا می شوند. شما با نصابان حرفه ای آچار می توانید این مشکل را نیز حل کنید و با ترکیباتی که استفاده می کنند نصب کاغذ دیواری بر روی رنگ پلاستیک را انجام دهند.

  • نصب کاغذ دیواری بر روی سرامیک

کاغذ دیواری و نصب آن بر روی سرامیک مانند نصب بر روی کاشی می باشد که باید در ابتدای کار تمام درزهای سرامیک پوشانده شود تا دیوار صاف و یکدست شود.

  • نصب کاغذ دیواری بر روی کمد دیواری

برخی از افراد کمد های رنگ و رو رفته دارند و دوست دارند با هزینه ای کم آن را رونق دهند. کاغذ دیواری برای این مورد هم روش جالبی است که باید برای اجرای آن تمام مشکلات درب برطرف شده و گرد و خاک و مواد زائد آن کنده شده و پاکسازی شود.

  • نصب کاغذ دیواری در پشت دیوار تلویزیون

اگر دوست ندارید هزینه زیادی برای نصب کل دیوارهای منزل خود بدهید می توانید تنها دیوار پشتی تلویزیون خود را کاغذ دیواری کنید. نصابان آچار کاغذ دیواری را در طرح ها و رنگ های متنوعی در اختیار شما می گذارند تا بتوانید آن را انتخاب کنید و این تغییر با هزینه کم می تواند تغییری زیبا در دکوراسیون شما باشد.

خدمات آچار

اگر شما هم دوست دارید تا فضای داخلی منزل یا محل کار خود را تغییر دهید می توانید از یک تیم متخصص در این زمینه کمک بخواهید. تیم خیره ” آچار” با داشتن متخصصان خبره در تمام زمینه های تعمیراتی ساختمان در بازسازی و نوسازی کل ساختمان اعم از تغییرات داخلی و خارجی شما را همراهی می کنند. پس کافیست جهت تعیین وقت جهت بازدید در تمام نقاط تهران تماس حاصل نمایید تا تیم آچار را با تیمی عملیاتی و با تجربه چندین ساله در محل خود داشته باشد.️شماره همراه 09127650852 آقای محمودی

چطور یک کاغذ دیواری مناسب را برای محیط منزل انتخاب کنیم؟

کاغذ های دیواری در مدل های متنوعی در بازار موجود می باشند و شما با توجه به نکاتی می توانید آن ها را راحت تر انتخاب نمایید. مدل، طرح و رنگ کاغذ دیواری مهم بوده و اگر از روی اجبار آن را انتخاب کنید به زودی از آن خسته می شوید. انتخاب رنگ و طرح جلوه خاصی به فضا می دهد و رنگ های تیره و شلوغ باعث کوچک نشان دادن فضا خواهد شد و برعکس آن رنگ های روشن می تواند فضای بزرگی به شما بدهد. کیفیت کاغذ دیواری هم از موارد بسیار مهم است که متخصصان آچار آن را برای شما در بهترین نوع فراهم می کنند.

  1. مدل و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  2. کیفیت همواره مدنظرتان باشد.
  3. با توجه به هزینه ای که دارید مدل خود را انتخاب کنید.
  4. رنگ و مدل را با توجه به کوچک یا بزرگ بودن مکان خود انتخاب کنید.
  5. حتماً کاغذ دیواری انتخابی شما با دکوراسیون هماهنگی داشته باشد.
  6. به قابل شستشو بودن کاغذدیواری توجه کنید.

خدمات کاغذ دیواری تیم تخصصی آچار

تیم آچار با تجربه چندین ساله در زمینه انواع خدمات فنی و تخصصی توانسته است رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید. شما برای اجرای کاغذ دیواری در منزل یا محیط کار خود کافیست تا متخصصان ما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید تا با هزینه ای مناسب کاری بسیار تمیز با دقت و ظرافت را به شما تحویل دهند.

شماره همراه 09127650852 آقای محمودی

می توانید مقاله زیر را هم مطالعه کنید:

بازسازی ساختمان را با آچار تجربه کنید

Category

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *